Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#301 2010-11-24 14:26:24

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

nie aktywowalam automatycznych powiadomien. zajrzalam zupelnie przypadkiem, odruchowo.

rozbudowalas miasto?!
brawo (o to chodzilo)... wreszcie zaczelas grac w S6
"Ktoś opróżnił Twój skarbiec" -> ustosunkowalam sie do dzisiejszego handlu i uslug , ale tak naprawde na tej mapie jest mnostwo forsy w formie 'nieustajacego zrodla'... np. "Hmmm..., dziwny zapach, to chyba dym z paleniska" (Hakim ma bardzo wyczulony wech, dziala na calej mapie ). jedno z palenisk wtedy staje sie aktywne, a w obozowisku po chwili pojawia skrzynia ze skarbem. jesli nie ty (gracz), zabierzesz skarb to po jakims czasie samoistnie wyjezdza woz z pieniedzmi do naszego 'ulubionego' nieuczciwego kupca. czy spotkalas, jako Hakim,  naukowca-wedrowca z wykopalisk? warto go poobserwowac i to co sie w jego obozowisku dzieje.
...jest tez stara chatka nad brzegiem Nilu, sa pochowane surowce ...
zwyciestwo jest dwu warunkowe: musisz uzyskac tytul (po nim jest przypomnienie o drugim warunku) i musi powstac osada po drugiej stronie Nilu...
stojacy Thordal to inna jednostaka U_...Standing czy jakos tam...

koncz, koncz, bo czas obgadac skrypt.
wyciagnelam mnostwo funkcji ze skryptu Fidelio (lub Udi), wiekszosc ich map nie jest blokowana.

co rozumiesz przez 'Nostalgia'?
i to, jak to zrozumiec?
"... - pomimo pokonania czegoś, co chyba jest błędem skryptu a nie Twoim zamiarem i tak coś jeszcze nie pokazało się wcale ..."

p.s.
u kupca tracisz pieniadze za kazdym razem jak u niego kupujesz. quest aktywuje sie ponownie po 60 sekundach (chyba). musisz jednak stracic, bo musisz kupowac u niego kamien, przynajmniej troche. trzeba dostosowac strategie do tej straty i robic tak zakupy (hurtowo ) zeby jak najmniej pieniedzy zostalo na koncie, bo i tak zabiora ... a pieniedzy jest w brod na mapie, wystarczy poszukac. to troche tak, jak z dodrukowywanymi dolarami . jest tez chatka inwestycyjna, ale jednorazowa...

p.s.
o tancach pozniej, przy skrypcie - bardzo prosta funkcja, mozesz dzialac...(znaczy: robic mapy)

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-11-25 00:39:34)

Offline

 

#302 2010-11-24 16:26:10

herzlich

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 12

Re: S6 - testowanie mapek

Dzięki za radę dotyczącą bogactwa Sisi. Skończyłem misję trzynastą. Co do zdrajcy to podobno zdradza ten rycerz którego najrzadziej wybieramy do zadań, czyli po prostu jest niedoceniony.
Jeszcze tylko 3 misje i też zajmę się edytorem :-).
Misja trzynasta przez pierwszą godzinę była typowo militarną później po zajęciu 2 strategicznych ziem Czerwonego Księcia, już spokojnie można było się rozwijać mając swoją "Lebensraum" ;-).
Dużo warunków bogactwa trzeba spełnić aby zostać Arcyksięciem, mnie się to jeszcze w żadnej misji nie udało chociaż nic to nie daje jeśli chodzi o prawa.

Offline

 

#303 2010-11-24 22:47:11

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

... wiesz, ja ulatwiam sobie  zycie budujac nieco wiecej tawern i lazni. na to zawsze sa chetni
pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszych misjach.

Anno-Mario, czekam na ciag dalszy. usciski...

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-11-25 00:42:33)

Offline

 

#304 2010-11-25 14:21:39

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

sisi napisał:

nie aktywowalam automatycznych powiadomien. zajrzalam zupelnie przypadkiem, odruchowo.

rozbudowalas miasto?!
brawo (o to chodzilo)... wreszcie zaczelas grac w S6
"Ktoś opróżnił Twój skarbiec" -> ustosunkowalam sie do dzisiejszego handlu i uslug , ale tak naprawde na tej mapie jest mnostwo forsy w formie 'nieustajacego zrodla'... np. "Hmmm..., dziwny zapach, to chyba dym z paleniska" (Hakim ma bardzo wyczulony wech, dziala na calej mapie ). jedno z palenisk wtedy staje sie aktywne, a w obozowisku po chwili pojawia skrzynia ze skarbem. jesli nie ty (gracz), zabierzesz skarb to po jakims czasie samoistnie wyjezdza woz z pieniedzmi do naszego 'ulubionego' nieuczciwego kupca. czy spotkalas, jako Hakim,  naukowca-wedrowca z wykopalisk? warto go poobserwowac i to co sie w jego obozowisku dzieje.
...jest tez stara chatka nad brzegiem Nilu, sa pochowane surowce ...
zwyciestwo jest dwu warunkowe: musisz uzyskac tytul (po nim jest przypomnienie o drugim warunku) i musi powstac osada po drugiej stronie Nilu...
stojacy Thordal to inna jednostaka U_...Standing czy jakos tam...

koncz, koncz, bo czas obgadac skrypt.
wyciagnelam mnostwo funkcji ze skryptu Fidelio (lub Udi), wiekszosc ich map nie jest blokowana.

co rozumiesz przez 'Nostalgia'?
i to, jak to zrozumiec?
"... - pomimo pokonania czegoś, co chyba jest błędem skryptu a nie Twoim zamiarem i tak coś jeszcze nie pokazało się wcale ..."

p.s.
u kupca tracisz pieniadze za kazdym razem jak u niego kupujesz. quest aktywuje sie ponownie po 60 sekundach (chyba). musisz jednak stracic, bo musisz kupowac u niego kamien, przynajmniej troche. trzeba dostosowac strategie do tej straty i robic tak zakupy (hurtowo ) zeby jak najmniej pieniedzy zostalo na koncie, bo i tak zabiora ... a pieniedzy jest w brod na mapie, wystarczy poszukac. to troche tak, jak z dodrukowywanymi dolarami . jest tez chatka inwestycyjna, ale jednorazowa...

p.s.
o tancach pozniej, przy skrypcie - bardzo prosta funkcja, mozesz dzialac...(znaczy: robic mapy)

Hmmmm....

Kamień jest na mapie, raz kupiłam u kupca, a zerowanie skarbca miałam kilka razy, tak jak napisałam - kilkanaście razy ( raz dokładnie 18 razy) w jednej serii w odstępach od kilkunastu sekund do pół minuty - chyba to nie miało tak być?

To właśnie uważam za błąd skryptu.

"Archeologa" oczywiście widziałam, nie interesowałam się nim więcej, zapisałam sobie tylko pytanie: "Dlaczego złoto jedzie do Gracza, chociaż to archeolog Kupca?" 
Sama funkcja tego archeologa bardzo mi się podobała, cała obozowisko, itd. - świetne.  Ale dlaczego miałabym tam wracać? Obejrzane i chwatit.
To zdanie Hakima powtarzane w kółko też uznałam za błąd skryptu i trochę mnie irytowało, mimo że nie jest tak przeszkadzające jak opróżnianie skarbca.

Stara chatka??? muszę się bardzo dobrze przyjrzeć - weź pod uwagę, że Gracz naprawdę dobrze widzie te fragmenty mapy, po których może wędrować "uczepiony" swojego Osadnika, resztę przelatuje się wzrokiem z zupełnie innej perspektywy, na której małe obiekty są prawie niewidoczne.


Pieniądze - owszem jest dużo "ruin" - właśnie to jest najbardziej wkurzające.  Ledwie wóz ze złotem dotarł do skarbca, buch!! i nie ma!   

Dlatego dałam sobie spokój z szukaniem złota na mapie, skupiłam się na podatkach, bo to jest łatwo obserwować, no i z palcem na myszy czekałam na wpływ, żeby błyskawicznie kliknąć rozbudowę. 
Ale to mnie zupełnie nie bawiło i przez to właśnie nie obejrzałam mapy - zresztą potem już wcale nie miałam na to ochoty, tak mnie ten skarbiec zmęczył, że chciałam tylko dotrzeć do końca.

O Nostalgii to Ty pisałaś, wydawało mi się, że tak nazwałaś to po drugiej stronie Nilu...

Jak widzisz, nie zaczęłam "naprawdę" grać w SVI - nie tylko wojny nie lubię, zagadek też, przecież wiesz, że mapy Sokratesa są dla mnie zupełnie nie do przejścia....

Ale Twoje skryptowe odkrycia są fantastyczne, z pewnością do wykorzystania, za wyjątkiem tego "czyszczenia" skarbca, którego nigdy nie użyję.       

Na którym Forum znalazłaś mapy tych dwóch mapperów, których wymieniłaś?

Wrócę do Egiptu, poszukam tej chatki - acha, studni też nie znalazłam - są za małe!!! Bez dodatkowej wskazówki lub wyróżniającego się otoczenia, mimo szukania nie znalazłam żadnej, poza jedną blisko wolnego terenu, który zajęłam.

Acha, a co się "nie zgadza" z piramidą Cheopsa?  Hakim mówi "ale coś mi się tu nie zgadza.."

A, jeszcze jedno - chore krowy. Aptekę można zbudować, jak się ma tytuł Barona - bez barona prośby o pomoc w leczeniu krów nie mają sensu, przydałby się quest ukryty na rangę.
A uzyskanie tytułu jest blokowane przez to czyszczenie skarbca.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#305 2010-11-25 17:54:06

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

... no tak, ja zrobilam mape tez do grania, nie tylko do ogladania...

mapy Udi i Fidelia pochodza z tego samego niemieckiego serwera, ktory znasz.

co do oproznionego skarbca - quest wykorzystuje Goal_KnightDistance wiec musialas zostawic Hakima w poblizu magazynu kupca i dlatego mialas taka serie. w zasadzie nie trzeba bylo nawet kupowac, wystarczylo tylko przejechac w poblizu magazynu i quest sie aktywowal.

zloto jedzie do gracza tez wykorzystujac Goal_KnightDistance. jak Hakim nie podjedzie, to skarb jedzie do magazynu kupca. wedrowiec-naukowiec dla niego pracuje i tak naprawde jest szabrownikiem egipskich piramid.
stad pojawia sie skarb w obozowisku po powrocie 'naukowca'. rozpala palenisko, zeby cos sobie podjesc i rusza w dalsza droge. ale skrzynia niechcacy sie otwiera pod nieobecnosc 'naukowca', dym rozchodzacy sie w powietrzu dochodzi do Hakima i jest to sygnal, ze 'naukowiec' wypelnil skrzynie zlotem ...
skrzynie ze zlotem widac (wczesniej jest zamknieta) i dlatego trzeba wrocic Hakimem do obozowiska

Gracz widzi to co chce zobaczyc, jesli gra (a nie tylko oglada), to interesuje sie wszystkim i stara sie wykorzystac kazda mozliwosc. Nostalgia aktywuje sie wraz z naprawionymi wszystkimi studniami.
jedna jest w obozowisku 'naukowca', inna w poblizu klasztoru, w obozowisku rybakow nad Nilem, itd...
piramida Cheopsa ma wejscie z nieodpowiedniej strony. wejscia do piramid zawsze byly z tej samej strony, polnocnej.

wieczorem opisze Ci funkcje dotyczace 'tanczacych zon'. tymczasem...

Offline

 

#306 2010-11-25 21:20:09

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

No tak, wszystko jasne z tym skarbcem...  a co gorsza, nie wiem, czy jest możliwość zrobienia "uczciwego" questu, wykorzystującego faktyczne dokonanie zakupu. 

Na "zakupy" już kiedyś czegoś szukałam, nie znalazłam, ale wiesz, że z moją "znajomością" angielskiego to właściwie nie możliwe, szczególnie, że słowo użyte przez program nie musi być tym, którego używa się w języku potocznym.

Skrzynię w obozowisku "naukowca" widziałam raz - podjechałam, złoto pojechało do mnie. Ale ja jakoś nie myślę w ten sposób, żeby tam wracać i czekać, czy to się powtórzy...

Natomiast fajne by było dodanie tu trochę tekstu, tak, jak bardzo fajne teksty przy piramidach - nawiasem mówiąc, nie mam pojęcia, czy one mają wejścia na północ czy na południe, kiedy obracam mapę wielokrotnie, żeby coś lepiej zobaczyć, to mi się potem całkiem kierunki mylą.

Nie lubię zagadek - nie umiem ich rozwiązywać.  A już o tworzeniu to wogóle mowy nie ma, dlatego ja nie stworzę mapy z łamigłówkami.
Teraz już rozumiem, dlaczego moje mapy Cię nudzą - bardzo się starałam, żeby zastosować któreś z tych znalezionych przez Ciebie funkcji, ale to mi też nie wychodzi, a teraz widzę, że to i tak nie o to chodzi.

Rozumiem Cię, tylko mi szkoda, że nam się upodobania rozjeżdżają - Twoja mapa dla mnie jest za trudna, a moje dla Ciebie zbyt "na luzie", nie ma nad czym "główkować".

A studni szukałam bardzo dokładnie, przepatrywałam teren kawałek po kawałku, znalazłam tylko dwie, już nie pamiętam gdzie była druga, jedna na skraju terenu z surowcem - albo z żelazem, albo z kamieniem.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#307 2010-11-25 23:29:02

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

...
wcale sie nie nudze na twoich mapach, ale rzeczywiscie probuje je rozgrywac.
a moja mapka nie jest wcale trudna dla kogos kto lubi grac. mozna grac ogladajac ,  przeciez nie ma stresu. chore krowy wytrzymaja ...

w sumie jest 7 studni. 2 na terytorium Baasa (przy chacie rybackiej i nad silosem zbozowym wolno stojacym). 1 na terytorium Anubisa (przy kurniku, przy polach). 1 w poblzu zajeczej polany, tuz przy drodze. 1 w obozie rybakow Hosera. 1 przy klasztorze pod skalami i 1 w obozowisku 'naukowca'.

teraz czas na skrypt i radosnych osadnikow. na przykladzie ucieszonych zon...
potrzebna nam jest ogolna funkcja ReplaceEntity wklejona gdzies w skrypcie, gdzies na dole, juz poza FMA i dwoma 'end'

function ReplaceEntity( _entity, _type)
    _entity = GetEntityId(_entity);
    local pos = GetPosition(_entity);
    local player = Logic.EntityGetPlayer(_entity);
    local orientation = Logic.GetEntityOrientation(_entity);
    local name = Logic.GetEntityName(_entity);
        if Logic.IsLeader(_entity) == 1 then
            Logic.DestroyGroupByLeader(_entity);
        else
            Logic.DestroyEntity(_entity);
        end
        return CreateEntity(player, _type, pos, name, orientation);
end

jak juz wspomnialam jest to funkcja ogolna, wiec jesli gdziekolwiek w skrypcie uzyjesz ReplaceEntity, skrypt automatycznie sie do niej odniesie. dlaczego ReplaceEntity? bo dziala . probowalam utworzyc figurki w skrypcie i mialam ten sam problem co w LochNess. natomiast mozna je utworzyc edytorem, dziwne.
ale funkcja ReplaceEntity ma jeszcze jedna korzysc, odczytuje wszystkie parametry pudeleczek XD_ScriptEntity, wiec nie trzeba sie juz marwic o pozycje, orientacje, itd. wystarczy wszystko poustawiac w edytorze.

teraz funkcja, ktora zamienia pudeleczka w figurki, z przypisana czynnoscia, ktora maja wykonywac:

function CreateFigurki()
ReplaceEntity("FiG1", Entities.U_SpouseS01);
ReplaceEntity("FiG2", Entities.U_SpouseS02);
ReplaceEntity("FiG3", Entities.U_SpouseS03);    
ReplaceEntity("FiG4", Entities.U_SpouseF01);
ReplaceEntity("FiG5", Entities.U_SpouseF02);
ReplaceEntity("FiG6", Entities.U_SpouseF03);
        for i = 1, 6 do
            local figurkiID = Logic.GetEntityIDByName("FiG"..i)                   
                  Logic.SetTaskList(figurkiID, TaskLists.TL_WORKER_FESTIVAL_TALK_TO_COMPANY)                   
        end
end

czyli w tym wypadku nasze postaci maja rozmawiac.
TaskList mozna znalezc w pliku excel na AEK-wiki : http://wiki.siedler-aek.de/hilfsmittel/g_excel-tabelle
niestety nie wszystkie dzialaja, ale te, ktore zdarzaja sie na festiwalu, na rynku, raczej tak...
Logic.GetEntityIDByName("FiG"..i) - to nam zlicza wszystkie pudeleczka zawierajace script name "FiG". jest ich szesc, dlatego mamy for i =1, 6 do

zamieniam zony na radosne i klaszczace

function Figurki2()
        for i = 1, 6 do
            local figurkiID = Logic.GetEntityIDByName("FiG"..i)                   
                  Logic.SetTaskList(figurkiID, TaskLists.TL_WORKER_FESTIVAL_APPLAUD_SPEECH)                   
        end
end

no i czas zakonczyc zabawe...

function FigurkiOut()
        for i = 1, 6 do
            local figurkiID = Logic.GetEntityIDByName("FiG"..i)                   
                  Logic.SetTaskList(figurkiID, TaskLists.TL_BACHLORETTE_LEAVE_KEEP)                   
    end
end

pa. dobranoc.

p.s.
o tym quescie wykorzystujacym dokonanie zakupu tez myslalam, ale tez nie znalazlam rozwiazania.

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-11-25 23:39:42)

Offline

 

#308 2010-11-26 10:45:56

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

Dość skomlikowane, jak większość skryptu...

Ale ten efekt jest naprawdę fajny, warto się nauczyć, jak to robić - tylko Gracz musi wiedzieć, że ma się zatrzymać i popatrzeć.

Czy ta funkcja ogólna + ta pierwsza - ale bez jakiejkolwiek czynności - dadzą się też wykorzystać do wstawienia wielu elementów, np. drzew?

Już kiedyś znalazłaś funkcję na drzewa (czy cokolwiek podobnego), ale nie zapisałam jej na papierze (to znaczy nie zapisałam miejsca, gdzie była użyta) i teraz już nie wiem, gdzie jej szukać..
Sadziłam kwiatki na klombie w którymś klasztorze pracowicie, po jednym kwiatku - potem znalazłaś funkcję.

A to na końcu (TaskLists.TL_BACHLORETTE_LEAVE_KEEP) jaką czynność oznacza?  Odchodzą gdzieś, czy znikają?


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#309 2010-11-26 15:38:21

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

TaskLists.TL_BACHLORETTE_LEAVE_KEEP - wracaja do magazynu, ale dziala tylko dla  Spouse. dla innych jednostek TaskLists.TL_WORKER_LEAVE. u Baasa na festynie jest actor-bandyta z ID Hosera, powraca od Baasa do swojego Magazynu z ID3. spojrz jak to dziala...

funkcja ReplaceEntity pozwala wstawic drzewa, ale jest zrodlem problemu -> watek o kamerze zwalniajacej gre i wynikajacych z tego klopotow. nie nalezy tego uzywac dla entities, ktore sie odnawiaja (resource) jak drzewa. kwiatki i krzaczki mozna... drzewa jednak jest lepiej wykreowac w edytorze.

rzeczywiscie jest gdzies funkcja do tworzenia lasow (tez juz nie pamietam), ale problem z drzewami w skrypcie jest wciaz ten sam... krzaczki mozna nia stworzyc tylko rezultat nie jest zbyt fajny (wykorzystuje przypadkowosc, czyli jest 'byle jak').
hmmm... nie wiem czy dobrze zrozumialam twoje pytanie.

p.s.
zobacz, ktos na niemieckiem serwerze zrobil mape o Egipcie z piramida Dzesera (obrazek po prawej). podoba mi sie roslinnosc w delcie NIlu (srodkowy). jakos tak bardziej podobne do Egiptu

http://www.siedler-maps.de/s6maps/Wenn_ … en-579.htm

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-11-26 20:44:21)

Offline

 

#310 2010-11-29 11:40:46

herzlich

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 12

Re: S6 - testowanie mapek

Jestem już w 15 misji, teraz wolniej mi idzie ponieważ misje są długie, ale za to można miasto maksymalnie rozbudować i to jest fajne. Widzę, że tu tworzycie ostro nowe mapki jeszcze 1,5 misji i sobie chętnie zagram w wasze mapki, a sam chciałbym się nauczyć takie robić ;-)). Szkarłatna Sabat pojmana, zdrajca na celowniku jeszcze w ostatniej misji rozprawa z Czerwonym Księciem i państwo zjednoczone .

Offline

 

#311 2010-11-29 19:26:30

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

herzlich napisał:

Jestem już w 15 misji, teraz wolniej mi idzie ponieważ misje są długie, ale za to można miasto maksymalnie rozbudować i to jest fajne. Widzę, że tu tworzycie ostro nowe mapki jeszcze 1,5 misji i sobie chętnie zagram w wasze mapki, a sam chciałbym się nauczyć takie robić ;-)). Szkarłatna Sabat pojmana, zdrajca na celowniku jeszcze w ostatniej misji rozprawa z Czerwonym Księciem i państwo zjednoczone .

Ostro to gruba przesada... stworzenie jednej mapy wymaga sporo czasu i cierpliwości - mnie tego ostatniego zawsze brakuje. 
Do tego szukanie pomocy na stronach niemieckich - niemiecko i angielskojęzycznych. Tym zajmuje się zdecydowanie bardziej Sisi i przekazuje mi co znalazła.   
A potem próby wykorzystania tego, co się tam pojawiło i testowanie, testowanie, testowanie....

Jeśli znasz niemiecki lub angielski, to na tamtym Forum są mapperzy, że ho, ho!

Ale jak obejrzysz nasze, będzie bardzo miło, a jeszcze milej będzie, jak zaczniesz robić swoje - wypowiadam się tu również w imieniu Sisi, bo od tego się nasza znajomość zaczęła, obie chcemy znaleźć większą grupę polskich fanów do wymiany map.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#312 2010-11-29 19:33:54

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

sisi napisał:

TaskLists.TL_BACHLORETTE_LEAVE_KEEP - wracaja do magazynu, ale dziala tylko dla  Spouse. dla innych jednostek TaskLists.TL_WORKER_LEAVE. u Baasa na festynie jest actor-bandyta z ID Hosera, powraca od Baasa do swojego Magazynu z ID3. spojrz jak to dziala...

funkcja ReplaceEntity pozwala wstawic drzewa, ale jest zrodlem problemu -> watek o kamerze zwalniajacej gre i wynikajacych z tego klopotow. nie nalezy tego uzywac dla entities, ktore sie odnawiaja (resource) jak drzewa. kwiatki i krzaczki mozna... drzewa jednak jest lepiej wykreowac w edytorze.
/.../
hmmm... nie wiem czy dobrze zrozumialam twoje pytanie.

p.s.
zobacz, ktos na niemieckiem serwerze zrobil mape o Egipcie z piramida Dzesera (obrazek po prawej). podoba mi sie roslinnosc w delcie NIlu (srodkowy). jakos tak bardziej podobne do Egiptu


No przecież już nie spojrzę, było, minęło! nie zacznę od początku - mogę co najwyżej na testowej mapce spróbować skopiować... albo lepiej by było, gdybyś Ty zrobiła maleńką mapkę dla JEDNEJ funkcji, tak jak Niemcy robią...          

Dobrze zrozumiałaś moje pytanie, a pamiętasz aleję drzew w CC-Raisefieber?  Chodzi mi konkretnie właśnie o takie coś, nie las - najlepiej ogrodzone, żeby drwal przypadkiem nie wyciął...    

Obrazki z mapy obejrzałam...   hmmm....  mnie to trochę pachnie plagiatem, konkretnie pomysłu na samą mapę...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#313 2010-11-29 23:49:29

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

herzlich
... czekamy, czekamy

amdep
niestety, musisz uwierzyć mi na słowo. musiałabym zrobić dość rozbudowana mapkę, ale zrobiłam inną z funkcjami dla żon, taka małą, maluśką...

http://www.artceramika.eu/thesettlers/_ … Zony.s6map

p.s.
nie pamiętam alejki drzew w CC-Raisefieber

p.s.2
pytaj, sprobuje wytlumaczyc... ja nie wiem czego nie rozumiesz, wiec pytaj ...

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-11-29 23:56:10)

Offline

 

#314 2010-11-30 12:39:06

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 - testowanie mapek

Hi, hi, fajny tytuł!!!   "Kochajmy żony" - kochajmy, kochajmy!


W "CC" gdzieś tam powstaje uzdrowisko, czy coś podobnego, wiesz, że ja nic nie rozumiem, co oni tam "mówią" - no i trzeba wysłać "sadzonki drzew" i potem jest aleja. 


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#315 2010-11-30 16:03:17

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 - testowanie mapek

zajrzalam do skryptu CC-Raisefieber.
"CC" robi to wszystko manualnie w edytorze wykorzystujac Reward_ReplaceEntity

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs sklep z kawą ciechocinek sale konferencyjne santehservice msk