Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#61 2010-02-09 23:31:07

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

... trzeba by pobawic sie funkcja Umlaute, ale zupelnie nie znam sie na stronach kodowych
http://wiki.siedler-aek.de/user_funktionen/umlaute

MyText = Umlaute("Schön, daß wir euch und eure Gefährten hier begrüßen dürfen.")

function Umlaute(_text)
    local texttype = type(_text);
    if texttype == "string" then
        _text = string.gsub( _text, "ä", "\195\164" );
        _text = string.gsub( _text, "ö", "\195\182" );
        _text = string.gsub( _text, "ü", "\195\188" );
        _text = string.gsub( _text, "ß", "\195\159" );
        _text = string.gsub( _text, "Ä", "\195\132" );
        _text = string.gsub( _text, "Ö", "\195\150" );
        _text = string.gsub( _text, "Ü", "\195\156" );
    elseif texttype == "table" then
        for k, v in pairs(_text) do
            _text[k] = Umlaute( v );
        end
    end
    return _text
end

na razie to znalazlam

Ó : 195\147
ó : 195\179
ą : 196\133
Ć : 196\134
ć : 196\135
ę : 196\153
Ł : 197\129
ł : 197\130
Ń : 197\131
ń : 197\132
Ś : 197\154
ś : 197\155
Ź : 197\185
ź : 197\186
Ż : 197\187
ż : 197\188
zaryzykowalabym dla Ą : 196\132  dla Ę : 196\152

czy czegos jeszcze brakuje?
i oczywiscie tak rozpisalabym funkcje UmlautePL

function Ogonki(_text)
    local texttype = type(_text);
    if texttype == "string" then
        _text = string.gsub( _text, "Ó", "\195\147" );
        _text = string.gsub( _text, "ó", "\195\179" );
        _text = string.gsub( _text, "Ą", "\196\132" );
        _text = string.gsub( _text, "ą", "\196\133" );
        _text = string.gsub( _text, "Ć", "\196\134" );
        _text = string.gsub( _text, "ć", "\196\135" );
        _text = string.gsub( _text, "Ę", "\196\152" );
        _text = string.gsub( _text, "ę", "\196\153" );
        _text = string.gsub( _text, "Ł", "\197\129" );
        _text = string.gsub( _text, "ł", "\197\130" );
        _text = string.gsub( _text, "Ń", "\197\131" );
        _text = string.gsub( _text, "ń", "\197\132" );
        _text = string.gsub( _text, "Ś", "\197\154" );
        _text = string.gsub( _text, "ś", "\197\155" );
        _text = string.gsub( _text, "Ź", "\197\185" );
        _text = string.gsub( _text, "ź", "\197\186" );
        _text = string.gsub( _text, "Ż", "\197\187" );
        _text = string.gsub( _text, "ż", "\197\188 " );
    elseif texttype == "table" then
        for k, v in pairs(_text) do
            _text[k] = Ogonki( v );
        end
    end
    return _text
end

MyText = Ogonki("ODPROWADZĘ CIĘ DO MIEJSCA, KTÓRE PRZEZNACZYŁ CI KRÓL. JEST TROCHĘ ZANIEDBANE, ALE TO PIĘKNA ZIEMIA!")

ciekawe czy zadziala? .... ....

jest jeszcze jedna fajna opcja w brefingu

restoreCamera = true,

po brefingu kamera powraca dokladnie w to miejsce, w ktorym akcja zostala przerwana.

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-02-10 02:30:55)

Offline

 

#62 2010-02-10 02:23:29

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

http://www.artceramika.eu/thesettlers/_ … g12a.s6map

nie dzialaja mi czcionki: Ą ą Ć ć Ę ę
czemu? nie wiem.
reszta jest...

Offline

 

#63 2010-02-10 12:04:10

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Powrót kamery bardzo by mi się przydał, ale gdzie wstawić to "restoreCamera = true," ???

Wczoraj udało mi się zrobić briefing w dwóch kawałkach - zgodnie z Twoją radą usunęłam ze skryptu "MyBriefingDwa", ten zapis najpierw zrobiłam, żeby dokładnie skopiować Twoje zapisy.
Efekt?  Obie sceny wychodziły najpierw jedna po drugiej, a potem druga drugi raz, już poprawnie, po wywołaniu przez Reward_MSF. 
To prawda, że na błędach można się uczyć - zobaczyłam jak to działa i już bez obaw usunęłam zapis, a jednocześnie dotarło do mnie, do czego jest potrzebny.     

Zaraz zobaczę to z "funkcją Ogonki"    - bez tych kilku polskich znaków ostatecznie może da się obyć... chociaż "ć" jest jak się okazuje bardzo ważne, bo jest w końcówkach - ale ze zwykłym "c" wyraz jest czytelny...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#64 2010-02-10 14:03:42

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

no tak, ale Ą ą Ę ę sa tez bardzo wazne.
trudno, na razie trzeba sie bez tego obyc. lepiej usunac to z funkcji i/lub pominac te czcionki, inaczej pojawia sie jakies szwedzkie A. moj EditPlus (jak Notepad++) wymogl na mnie zarejestrowanie skryptu w innym systemie kodowym, trzeba wtedy wybrac UTF-8

co do reszty, zajrzyj do skryptu wersji '12a'. tam juz to jest.

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-02-10 14:04:30)

Offline

 

#65 2010-02-10 19:13:14

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Miałam dziś różne nie przewidziane zajęcia, nie posunęłam się dalej. Tylko rano obejrzałam wersję z Ogonkami. 

Rzeczywiście ą i ę są bardzo częste....

Trzeba to będzie jakoś omijać, nie ma wyjścia!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#66 2010-02-11 01:43:28

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

nowa mapa Sokratesa...

http://www.artceramika.eu/thesettlers/S6_Ss_RTor1thmb.jpg

wykorzystuje transparentnosc, zamiast czerni i ramek (to wlasnie pochodzi z briefingu misji -> sala tronowa - wprowadzenie zanim misja sie zaczyna; mozesz wtedy dokonac wyboru bohatera; wszystkie te narzedzia sa wykorzystywane przez mapperow). juz podobalo mi sie w ArteFaktach, a tutaj tez jest pysznie, i zony tancza... co prawda na rynku, wiec mozliwe .
zajrzyj do mapy. ja jej jeszcze nie rozegralam.

Offline

 

#67 2010-02-11 21:58:40

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Nie zajrzę, może jest fajna, ale ja bardzo źle znoszę, kiedy nie rozumiem ani słowa z tego, co mówią...


Nie zdążę zrobić dużej mapy, którą zaczęłam tydzień temu - zrobię Ci małą, taką do zabawy na potem, czyli testowania na niej różnych dziwnych funkcji.  

Pewnie jutro skończę.



------------------------------------------------

Sisi, pomocy!

Jak można zmienić kolejność tych zapisów:

Ten jest "typowy" - można go powielać wielokrotnie i wszystko gra:


         {
              title = "AAAAAAAA",
              text = "......... {cr}........................ ",
              duration = 7,
              flyTime = 2,
              position = "start",
              angle = 15,
              rotation = -70,
              zoom = 4000,               
    },

A ten dałaś na końcu:


         {
              text = "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa",
              followEntity = "przewodnik",
          fadeOut = -2,
              duration = 10,
              action = function()
                            Move("przewodnik", "terytorium");
                        end
         }

Dodałam po tym fragmencie kolejny "typowy" - Edytor wyrzucił błąd, przy czym różne próby tylko pogarszały sytuację - usunęłam "end", to się domagał "end" na końcu zapisu, gdzie znowu nie pasował, jakieś inne jeszcze, wreszcie zrezygnowałam.

A to by było i pasujące czasem do treści i rozwiązało by problem kamery zostającej w tym miejscu, czyli odkrywającej to, co ma być jeszcze zakryte - podałaś zapis na powrót, ale nie mam pojęcia, gdzie go wstawić, przecież nie po tych "anglach" i rotacjach kamery...  wolę nie próbować na ślepo, bo czasem błąd w skrypcie naprawdę psuje mapę.

Ja naprawdę zupełnie "nie czuję" tych skryptów - to co podstawowe trochę mi przypominało HTML, ale teraz już nic nie rozumiem.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#68 2010-02-12 22:53:35

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

a do mojego skryptu nie zajrzalas, he?
nie wiem czy tak sie da zrobic jakbys chciala, musialabym przetestowac, ale cos choram i chyba przy komputerze nie wysiedze.
tutaj jest skrypt i miejsce gdzie trzeba wprowadzic restoreCamera...

function MyBriefing()
     StartBriefing({
         finished = function() Logic.DEBUG_AddNote("to byl Briefing"); end,
         hideFoW = true,
     disableSkipping = true,
     barStyle = "small",
     restoreCamera = true,
         {
              title = "Marcus",
              text = Ogonki("... RYCERZU!  POWODZENIA!  {cr}{cr}... PANIE!  ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA!"),
          duration = 7,
              flyTime = 3,
              position = "start",
        angle = 20,
        rotation = -45,
        zoom = 7000
         },
         {
              title = "Witaj",
              text = Ogonki("WITAJ MÓJ PANIE, CZY MOŻEMY POROZMAWIAC? {cr}JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWY, ŻE KRÓL POWIERZYŁ CI ZIEMIĘ, A WRAZ Z NIĄ ZADANIE OCHRONY SZLAKU! "),
              duration = 8,
              flyTime = 2,
              position = "start",
              angle = 15,
              rotation = -70,
              zoom = 4000,               
    },
         {
              text = Ogonki("ODPROWADZĘ CIĘ DO MIEJSCA, KTÓRE PRZEZNACZYŁ CI KRÓL. JEST TROCHĘ ZANIEDBANE, ALE TO PIĘKNA ZIEMIA!"),
              followEntity = "przewodnik",
          fadeOut = -2,
              duration = 10,
              action = function()
                            Move("przewodnik", "terytorium");
                        end
         }
     });
end

to ostatnie odpowiada fragmentowi skryptu, ktory ukazuje "przewodnika w ruchu" czyli zamiast punktu masz skryptowa nazwe NPC. nie okresla sie juz kamery, chyba jej parametry to te same jak z poprzedniej czesci, albo takie jakie sa ustalone z zalozenia w grze... nie wiem. przyznam, ze nie spedzilam zbyt duzo czasu nad briefingiem....
jedno end (to ostatnie) dotyczy zamnkniecia funkcji MyBriefing. drugie end to zamkniecie funkcji 'akcja' czyli tego   

action = function()
                            Move("przewodnik", "terytorium");
                        end

akcja nie dotyczy jedynie funkcji 'Move' ale kazdej innej funkcji tez np. StartSimpleJob("nazwa");
musisz troche potestowac, albo napisz dokladnie o co chodzi, to moze cos wymysle...

followEntity --  to tu kamera podaza za entity NPC lub inna
fadeIn = 2  -- wygaszacz wejsciowy (raczej rozjasniacz )
fadeOut = -2  -- wygaszacz wyjsciowy
duration = 10 -- czas trwania scenki (w sek.)

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-02-13 00:25:37)

Offline

 

#69 2010-02-12 23:10:26

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

... wiesz, u mnie tez to niezbyt czysto zadzialalo. co prawda kamera w 3 czesci powrocila do miejsca "start" ale mignela tylko sekundowa scena, a tekst sie nie pojawil. bylo czarno... przez chwile.

restoreCamera uzywalabym jedynie dla briefingow niestartowych tylko tych wywolywanych przez R_MSF.
nie wiem co oznacza parametr 'flyTime = 2,' ani 'FadeIn'. moze to wcale tutaj nie jest potrzebne? nie wiem...


chwila pozniej
---------------------------------------
wyrzucilam 'fadeOut = -2' ze srodkowej czesci i przenioslam do ostatniej, i wszystko pieknie zadzialalo.
... ale w dalszym ciagu nie wiem co oznacza 'flyTime'

function MyBriefing()
StartBriefing({
         finished = function() Logic.DEBUG_AddNote("to byl Briefing"); end,
         hideFoW = true,
     disableSkipping = true,
     barStyle = "small",
     restoreCamera = true,
         {
              title = "Marcus",
              text = Ogonki("... RYCERZU!  POWODZENIA!  {cr}{cr}... PANIE!  ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA!"),
          duration = 7,
              flyTime = 3,
              position = "start",
        angle = 20,
        rotation = -45,
        zoom = 7000
         },
         {
              title = "Droga przewodnika",
              text = Ogonki("ODPROWADZĘ CIĘ DO MIEJSCA, KTÓRE PRZEZNACZYŁ CI KRÓL. JEST TROCHĘ ZANIEDBANE, ALE TO PIĘKNA ZIEMIA!"),
              followEntity = "przewodnik",
              flyTime = 2,
              duration = 10,
              action = function()
                            Move("przewodnik", "terytorium");
                        end
         },
         {
              title = "Witaj",
              text = Ogonki("WITAJ MÓJ PANIE, CZY MOŻEMY POROZMAWIAC? {cr}JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWY, ŻE KRÓL POWIERZYŁ CI ZIEMIĘ, A WRAZ Z NIĄ ZADANIE OCHRONY SZLAKU! "),
              duration = 8,
              fadeOut = -2,
              position = "start",
              angle = 15,
              rotation = -70,
              zoom = 7000,               
    },
     });
end

acha, jeszcze jedna wazna rzecz.
jesli pracujesz z Notepad++ nie rejestruj w formacie UTF-8 zostaw na opcji podstawowej 'ANSI'(Format/...) ewentualnie 'UTF-8 without BOM'(Format/...); inaczej jest problem ze wprowadzeniem skryptu do edytora.

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-02-12 23:39:57)

Offline

 

#70 2010-02-13 00:24:37

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Co to znaczy, to w tym ostatnim zdaniu w drugim poście? 

Ja nawet nie wiem, czego używam - nazywa się po polsku notatnik, jest częścią Windows i już...


To, co w skrypcie jest nazwane całym słowem, jak na przykład "angle", "follow" czy "duration" jest jasne, bo wrzucam do słownika i wiem o co chodzi. Follow pamiętam i bez słownika. 
Natomiast te różne skróty, to zupełna czarna magia.

Którego skryptu Twojego nie oglądałam? Przecież go skopiowałam...

Nie użyłam w mapce funkcji "Ogonki", bo się bałam, że zrobi mi się to samo, co przy innej funkcji, znanej i używanej, którą chciałam dołączyć - ponieważ zapisuje się ją w tym samym miejscu co Briefing, to okazało się, że Edytor od razu protestuje, a to że brak "end", w konkretnie trzech!!! a to brak znaku "{"  - usunęłam tę funkcję i Ogonków już nie próbowałam.

Zrobiłam Ci małą mapkę, tak jak pisałam. Ponieważ już ją skończyłam, nie będę próbowała włożyć "restore" - przy innej zobaczę jak to działa.


http://www.voila.pl/109/9in04/


We "Wschodnich" jest dziwna rzecz - nie działa standardowy Reward, ten dyplomatyczny "trochę poprawienie stosunków"      trzeba to zrobić Reward_Diplomatic i też nie działa ustawienie na "nawiązano kontakt".
Oni naprawdę zrobili ten dodatek na kolanie....



Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#71 2010-02-13 00:33:42

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

... dzieki zaraz sciagne.
ale dzisiaj juz nie rozegram, ide do lozka...
notepad++ to notatnik++

... skryptu z kolejnej wersji, tam gdzie jest 'kamera restore'
czarna magia (jej fragmenty) wyglada tak:

fadeIn = 2  -- wygaszacz wejsciowy (raczej rozjasniacz )
fadeOut = -2  -- wygaszacz wyjsciowy

Offline

 

#72 2010-02-13 00:39:16

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Hi, hi, hi, znowu się "mijamy" - dopisywałam coś do posta, jak zapisałam, zobaczyłam, że Ty w międzyczasie napisałaś już odpowiedź.   

W notatniku nic nie zmieniam, widziałam te jakieś inne formaty przy zapisie, ale nawet mi do głowy nie przyszło coś zmieniać. Jeszcze by wybuchło...    

Jak obejrzysz mapkę, zobaczysz, gdzie mi brakowało tego "restore".

Poza tym, miałam pomysł na dalsze pogaduchy, ale już mi zabrakło czasu i cierpliwości - może Ty coś dopiszesz?
Coś o zazdrości na przykład...   


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#73 2010-02-13 16:07:15

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY


smieszna mapa, zabawna, taka inna i jak pisalas relaksacyjna
gdzie brakowalo 'restore'? chcialas powrocic kamera na Hakima? przyznam, ze ogladajac briefing wcale nie jest to oczywiste... wiec napisz, o ktory moment Ci chodzi...

mapka bardzo fajna, zupelnie niestandardowa .... pierwsze wrazenie bardzo, bardzo sympatyczne.
nie wiem czemu chcesz pisac o zazdrosci? nigdy za bardzo nie rozumialam tego uczucia. czasami najwyzej jest mi przykro, ale zazdrosc? czemu? Saraya ma byc zazdrosna o Alandre? nie rozumiem...

oczywiscie zrobilam wszystko po swojemu , wiec nie poszlam sciezka, ktora wytyczylas (czasami podeptalam kwiatki, ale wyjscia innego nie bylo ).
zauwazylam od razu brak narzedzi do budowania (jak to zrobilas? brawo). uslyszalam, ze za niewielka kwote moge nabyc kilku osadnikow. mialam troche drewna i dziczyzne, wiec postawilam 2 chaty, masarnie i garbnika zeby zarobic troche kasy no i oczywiscie sie wkopalam .. musialam wszytko zburzyc, zeby postawic drwali i nie mialam pozniej czym ich nakarmic. szczesliwie uzbieralam troche drewna i zaanektowalam teren z rybami... jakos poszlo, tyle ze dluzej
zabraklo mi tu rzetelnej informacji: za ile. gdybym wiedziala, ze chodzi o 200, 300 talarow zabralabym sie do tego inaczej . zabraklo mi tez powiadomienia o tym, ze juz moge postawic chaty dla nowo przybylch osadnikow, a jakby bylo ich widac ze nadchodza, byloby pysznie!.

jeszcze nie ogladalam skryptu, ale mysle ze klopoty z nawiazaniem relacji handlowych z wioskami wynikaja z braku u nich osadnikow. ciekawe, czy gdybys postawila tam chociaz jedna chate problem nie rozwiaze sie sam przez przypadek...

a teraz tlumaczyc... wszystko
(bylo fajnie )

Ostatnio edytowany przez sisi (2010-02-13 16:09:52)

Offline

 

#74 2010-02-13 17:01:54

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

Hi, hi, wszystko???!!

Restore było mi potrzebne na samym początku - Hakim mówi "kto mnie w to wrobił"    potem o tym, gdzie ma szukać osadników i wtedy kamera pokazuje wieśniaka, czyli Headhuntera - no i jak na tym się kończyło, to kamera tam zostawała, zdradzając, które to terytorium. Dlatego dołożyłam krótki, dwuzdaniowy briefing Hakima, żeby wrócić na teren Gracza.

Brak technologii to Reward_Technology, poprzednio było to tylko w skrypcie - już tego używałam, właśnie w skrypcie, ale ta mapa chyba jeszcze do Ciebie nie dotarła...      

O zazdrości, bo po  to wstawiłam dwie kobitki i jednego, pięknego Araba...      

Kłopoty z handlem dotyczyły wyłącznie Sarayi, nie planowałam handlu z pośrednikami od zatrudnienia.

Hi, hi, hi, udało mi się złapać starą wyjadaczkę!!!        

Ale przyznam się, że w pośpiechu testowania zrobiłam gorzej - zapisałam najpierw mniejszą ilość drewna i całe je zużyłam na Masarnię...        dlatego dodałam więcej drewna.

Powiadomienia Ci zabrakło??? A kto lubi zagadki?      Ta mapa była specjalnie dla Ciebie, chyba zauważyłaś, że Hakim mówi "Witaj Sisi!" cały czas się obawiałam, że zbyt łatwe to będzie! Kombinowałam jak koń pod górę, żeby Saraya nie odezwała się od razu, tylko we właściwej kolejności, po odwiedzeniu obojga pośredników, którzy dobitnie mówią, żeby szukać złota.
A potem, kiedy chcą złota, to już wiadomo za co.

Wejście pracowników, dobre sobie!  - zrób taką funkcję, to wejdą!        

A propos, pamiętasz, w czym była funkcja zamiany entity poprzez skrypt?  Dowolną ilość entity za jednym razem? To była chyba funkcja Lorda, którą się zachwycałaś.

Zaczęłam sobie robić wzory skryptów, żeby wiecznie nie szukać, ale do tego nie doszłam, a map mam pełno, nie dokończonych - już się gubię.
Tu na forum to podawałaś, ale tu coś wyszukać to trzeba pamiętać jakieś słowa, żeby po czymś szukać!

A wracając do mojej mapki, to mnie się ona podoba ze względu na teren - zanim ją wysłałam, rozegrałam do rangi Księcia, a potem zapisałam, żeby do niej jeszcze wrócić i połazić sobie spokojnie po terenie za pomocą Zielarzy, Kamieniarzy, Rybaków, itp.    

I podoba mi się "pierścień wodny", szkoda, że trudno stale powtarzać to samo.  Nawet go potem zajęłam, żeby bez przeszkód oglądać go sobie.  Bardzo lubię wodę o teksturze NE i ME - jest taka szafirowa! 

Właśnie od tego pierścienia zaczęła się mapka - było coś w telewizji, już nie pamiętam co, co mi nasunęło ten pomysł.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#75 2010-02-13 21:27:53

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: S6 Wschodnie Królestwa - MAPY

rzeczywiscie, mapa ciekawa, niezwyczajna. ja zaanektowalam wszystko, i pierscien, i centrum. draznia mnie takie niewidoczne plamy terenu, lubie widziec...
wykreowalam pracownikow, ale problem jest podobny jak z Żonami, trzeba by jakies dzikie zwierze zeby ich ruszyc.

zajrzyj, przerobilam troche briefing
http://www.artceramika.eu/thesettlers/POGADUCHY_0.zip

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
usuwanie adblue bielsko biała wellness ciechocinek cennik