Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#16 2009-08-23 01:13:03

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Tak, mapa moja - już dość dawno robiona, ale pamiętam, że skopiowałam skrypt z demo, nic nie zmieniając...

A może ja miałam jakąś inną wersję tego, wcześniejszą, albo co? Dobrze, że wkleiłaś, to sobie porównam.

Poczytałam na tamtym forum - czekaj Ty, jak lubisz się męczyć, to coś Ci wymyślę męczącego!

... eeee, nie, jednak nie, przecież musiałabym to przetestować...

Tamtą ich mapę obejrzałam wyłącznie w Edytorze - obejrzałam sobie bandytów i już nie miałam zamiaru otwierać w grze.

A ja mam aktualnie w robocie 4 mapki - żadnej nie dokończyłam, bo nie chce mi się robić Questów...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#17 2009-08-23 10:25:26

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

jasne, ze wole jak trzeba pomyslec. zbyt proste mapy albo sa ladne albo sa nudne , no chyba ze zaspokajam swoja ciekawosc ...

ale znalazlam bardzo fajna funkcje (moze zrobisz z niej uzytek?). pochodna funkcji MachSchatzVersteck, ale zamiast skrytki jest wymiana dobr (skarbu)...

function MachSchatzTausch
machen - robić,
Schatz - skarb
Tausch - zamiana, wymiana

MachSchatzTausch--Demo: http://wiki.siedler-aek.de/maps/machschatztausch-demo

    -- create quests
    do
        local MapName = Framework.GetCurrentMapName()
        local ScriptName = "Maps\\ExternalMap\\"..MapName.."\\QuestSystemBehavior.lua"
        Script.Load(ScriptName)

         CreateQuests()
    end
   
    MachSchatzTausch( "Ruine_1", 27, Goods.G_Salt, 100, Goods.G_Gold, 10, 1500)
   
    MachSchatzTausch( "Ruine_2")
   
    MachSchatzTausch( "Ruine_3", 50, Goods.G_Wood, 20, Goods.G_Stone)
   
end

function MachSchatzTausch(_entity, _menge, _type, _mengecost, _typecost, _time, _distance )
    _type = _type or Goods.G_Gold             --Default Werte
    _menge = _menge or 100                    --Default Werte
    _distance = _distance or 1000             --Default Werte
    _time = _time or 5                        --Default Werte
    _mengecost = _mengecost or 50             --Default Werte
    _typecost = _typecost or Goods.G_Wood     --Default Werte
    _entity = GetEntityId(_entity)
    Logic.InteractiveObjectClearCosts(_entity)
    Logic.InteractiveObjectSetInteractionDistance(_entity, _distance)
    Logic.InteractiveObjectSetTimeToOpen(_entity, _time)
    Logic.InteractiveObjectClearRewards(_entity)
    Logic.InteractiveObjectAddRewards(_entity, _type, _menge)   
    Logic.InteractiveObjectAddCosts(_entity, _typecost, _mengecost)     
    Logic.InteractiveObjectSetAvailability(_entity,true)
    Logic.InteractiveObjectSetRewardResourceCartType(_entity, Entities.U_ResourceMerchant)  -- Hier der Wagen für Ressourcen VOM Objekt.
    Logic.InteractiveObjectSetRewardGoldCartType(_entity, Entities.U_GoldCart)  -- Hier der Wagen für Gold VOM Objekt.
    Logic.InteractiveObjectSetCostGoldCartType(_entity, Entities.U_GoldCart)    -- Hier der Wagen für Gold ZUM Objekt.
    Logic.InteractiveObjectSetCostResourceCartType(_entity, Entities.U_ResourceMerchant) -- Hier der Wagen für Ressourcen ZUM Objekt.
    table.insert(HiddenTreasures, _entity)
end

Offline

 

#18 2009-08-23 10:54:31

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

... i jeszcze jedna funkcja prosto ze skryptu.
function Mission_Victory ktora sprawila mi troche klopotu i ktora chyba nie do konca zadzialala

Victory Celebration
There are a few possibilities for special actions after winning a map.
One of those is the victory celebration, during which the player’s knight might be present as well.
In order to set the knight’s position for the festival, you need to place a script entity called
“VictoryKnightPos” in the direct vicinity of the marketplace.
Afterwards, you need to add a new function to the map script:

function Mission_Victory()
local PossibleSettlerTypes = {
Entity,
Entity,
}
VictoryGenerateFestivalAtPlayer( PlayerID, PossibleSettlerTypes )
local VictoryKnightPos = Logic.GetEntityIDByName("VictoryKnightPos")
local x,y = Logic.GetEntityPosition(VictoryKnightPos)
local Orientation = Logic.GetEntityOrientation(VictoryKnightPos)
local KnightID = Logic.GetKnightID(1)
VictorySetEntityToPosition( KnightID, x, y, Orientation )
end

· PlayerID: ID of the victorious player. Usually 1.
· Entity: A settler who could be present during the festival. Here you could list several
different settlers. Each value entered here needs to be preceded by “Entities.”. You
could use the following values:
U_NPC_Monk_ME U_NPC_Monk_NE U_NPC_Monk_NA U_NPC_Monk_SE
U_NPC_Villager01_ME U_NPC_Villager01_NE U_NPC_Villager01_SE
U_NPC_Villager01_NA U_Baker U_BathWorker U_Soapmaker U_DairyWorker
U_HerbGatherer U_GrainFarmer U_CattleFarmer U_Woodcutter
U_SheepFarmer U_Weaver U_BannerMaker U_Beekeeper U_Barkeeper
U_IronMiner U_Stonecutter U_Fisher U_Hunter U_SmokeHouseWorker
U_Butcher U_Pharmacist U_BroomMaker U_Tanner U_Priest U_Blacksmith
U_CandleMaker U_Carpenter U_Actor_Nobleman U_Actor_Bandit
U_Actor_Princess U_TheatreWorker U_SpouseS01 U_SpouseS02 U_SpouseS03
U_SpouseF01 U_SpouseF02 U_SpouseF03


Przyklad - > Example for a small victory celebration with only fishermen, woodcutters and their spouses as guests, not the player’s knight:

function Mission_Victory()
local PossibleSettlerTypes = {
Entities.U_Fisher,
Entities.U_Woodcutter,
Entities.U_SpouseS01,
Entities.U_SpouseF01,
}
VictoryGenerateFestivalAtPlayer( 1, PossibleSettlerTypes )
end

Ostatnio edytowany przez sisi (2009-08-23 10:59:30)

Offline

 

#19 2009-08-23 13:02:13

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Jak to prosto ze skryptu? Z podstawowego QuestSystemBehavior?

I jak można "wymieniać" skarb?????


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#20 2009-08-23 13:47:25

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

prosto z "S6_SEED_ScriptTutorials_UK" strona 13.
gdzies na jakims forum doczytalam, ze festiwal moze byc z fajerwerkami lub bez, ale nie moge tego na razie odnalezc, u mnie w skrypcie.lua wyglada to tak (ale "VictoryKnightPos" chyba mi nie dziala):

...
}
VictoryGenerateFestivalAtPlayer( 1, PossibleSettlerTypes )
Logic.StartFestival( 1, 1 )

local VictoryKnightPos = Logic.GetEntityIDByName("VictoryKnightPos")

...

jasne, ze z ta funkcja MachSchatzTausch 'tak po prostu': drewno za zloto, kielbasa za kamien, itd... zobacz demo, wszystko wyjasnia.
fragment skryptu z funkcja wklejasz w lua na takiej samej zasadzie jak MachSchatzVersteck

znalazlam:
http://www.siedler-games.de/forum/s6-sc … -fest.html

function FestVeranstalten()
   Logic.StartFestival(_PlayerID, FestivalIndex )
end

gdzie FestivalIndex = 1 (fajerwerki), = 0 (bez fajerwerkow)

Ostatnio edytowany przez sisi (2009-08-25 01:01:12)

Offline

 

#21 2009-08-23 21:45:07

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Tą funkcję z Victory już kiedyś znalazłam, jest chyba nawet opisana w którejś części Instrukcji - ale jest zbyt trudna, nic z niej nie rozumiem.

A z tą wymianą, to jak tego użyć, to znaczy co miało by z tego wynikać w grze?


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#22 2009-08-25 00:12:19

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

nie wiem, zalezy chyba od fabuly... mozna zaplacic drewnem (rusztowania), zeby pozyskac kamien z ruin (pozwolenie na rozbiorke - > quest, ktory widzialam na tej szczegolnej mapie z niemieckiego serwera)

wklejam, ku pamieci... bo nic jeszcze o tym nie wiem.

Funkcja UserSetCamera
http://wiki.siedler-aek.de/user_funktio … rsetcamera

przyklad:

UserSetCamera(
    {Target = Logic.GetStoreHouse(1),
    OffsetX = 0,
    OffsetY = -1000,
    Duration = 10,
    ZoomFactor = 0.35,
    RotationAngle = 0,
    MayRotate = 1,
    Title = "Ein neuer Titel ...",
    TitleColor = "64, 0, 255",
    TitleAlpha = 128,
    Text = "Und hier der Text ...!",
    TextColor = "255, 255, 255",
    TextAlpha = 255,
    Bars = "black",
    MiniMap = 1,
    MiniMapMarker = 1}
)

function UserSetCamera(Param)
    assert(Param.Target)
    local id,x,y = 0
    if type(Param.Target) == "number" then
        Param.x,Param.y = Logic.GetEntityPosition(Param.Target)
        Param.ID = Param.Target
    elseif type(Param.Target) == "string" then
        Param.x,Param.y = Logic.GetEntityPosition(Logic.GetEntityIDByName(Param.Target))
        Param.ID = Logic.GetEntityIDByName(Param.Target)
    elseif type(Param.Target) == "table" then
        Param.x = Param.Target[1]
        Param.y = Param.Target[2]
        Param.ID = Logic.GetEntityAtPosition(Param.Target[1], Param.Target[2])
    end
    if not Param.ID then Param.ID = 0 end
    if type(Param.OffsetX) ~= "number" then Param.OffsetX = 0 end
    if type(Param.OffsetY) ~= "number" then Param.OffsetY = 0 end
    if not Param.Duration or Param.Duration > 30 or Param.Duration < 5 then
        Param.Duration = 5
    end
    if not Param.ZoomFactor or Param.ZoomFactor > 0.5 or Param.ZoomFactor < 0.05 then
        Param.ZoomFactor = 0.5
    end
    if not Param.RotationAngle or Param.RotationAngle > 180 or Param.RotationAngle < -180 then
        Param.RotationAngle = -45
    end
    if type(Param.MayRotate) ~= "number" or Param.MayRotate ~= 0 or Param.MayRotate ~= 1 then
        Param.MayRotate = 1
    end
    if not Param.Title or type(Param.Title) ~= "string" then
        Param.Title = ""
    else
        Param.Title = Umlaute(Param.Title)
    end
    if not Param.TitleColor or type(Param.TitleColor) ~= "string" then
        Param.TitleColor = "255, 255, 255"
    end
    if not Param.TitleAlpha or type(Param.TitleAlpha) ~= "number" then
        Param.TitleAlpha = 255
    end
    if not Param.Text or type(Param.Text) ~= "string" then
        Param.Text = ""
    else
        Param.Text = Umlaute(Param.Text)
    end
    if not Param.TextColor or type(Param.TextColor) ~= "string" then
        Param.TextColor = "255, 255, 255"
    end
    if not Param.TextAlpha or type(Param.TextAlpha) ~= "number" then
        Param.TextAlpha = 255
    end
    if not Param.Bars or type(Param.Bars) ~= "string" or Param.Bars ~= "black" and Param.Bars ~= "transp" then
        Param.Bars = "none"
    end
    if not Param.MiniMap or type(Param.MiniMap) ~= "number" then
        Param.MiniMap = 0
    end
    if not Param.MiniMapMarker or type(Param.MiniMapMarker) ~= "number" then
        Param.MiniMapMarker = 1
    end
    Logic.ExecuteInLuaLocalState("SetLookAt("..Param.ID..", "..Param.x..", "..Param.y..", "..Param.OffsetX..", "..Param.OffsetY..", "..Param.Duration..", "..Param.ZoomFactor..", "..Param.RotationAngle..", ".. Param.MayRotate..", '"..Param.Title.."', '"..Param.TitleColor.."', "..Param.TitleAlpha..", '"..Param.Text.."', '"..Param.TextColor.."', "..Param.TextAlpha..", '"..Param.Bars.."', "..Param.MiniMap..", "..Param.MiniMapMarker..")")
end

Ostatnio edytowany przez sisi (2009-08-25 00:18:04)

Offline

 

#23 2009-08-27 13:21:43

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Wrzuciłam sobie obie wersje QSB do tabeli w Word'zie, żeby porównać - wyszedł dokument na 205 stron!!!

Nie da rady go przejrzeć, ttydzień by trzeba poświęcić - mam czas, ale chęci wcale!

W tym nowym QSB_3.7 w opisie są podane nowe questy - niektóre całkiem ciekawe, w tym Cel-Festival...

Rycerz nie może urządzić Festivalu, dopiero Baron - quest może być wymaganiem, wymuszającym dążenie do tytułu Barona, albo może być ukryty...

Ale są i inne całkiem nowe i zachęcająco nazwane, a niektóre zmiany są za to podejrzane, a niektóre, to tylko zmiana nazwy, jak Rewardy:


-- New file design by: Old McDonald
-- Current version can be found here:
-- http://wiki.siedler-aek.de/
-- Last Change: April 4 2009
--################# 2nd Release ###########################
-- Added parameter to Reward_CreateEntity
-- Fixed bug in Goal_RandomRequestsFromVillages

--################# Release ###########################
-- Added Reward_CreateEffect
-- Added Reward_DestroyEffect
-- Added Trigger_OnEffectDestroyed

-- Some changes to Reward_CreateEntity/Settler/Battalion etc.
-- Fixed wrong debug error message in Reward_TravelingSalesman
-- Fixed typo in Goal_UnitsOnTerritory
-- Reward_ObjectInit resets the open state in quest system of an interactive object
--################# Beta5 #############################
-- Fixed Reward_CreateBattalion for orientation -1
-- Fixed wrong debug message from Reward_SendCart for gold carts
-- Fixed Goal_UnitsOnTerritory for sheeps
-- Fixed Goal_SatisfyNeed
--################# Beta4 #############################
-- Bugfixing Trigger_PlayerDiscovered (missing '*1'  in AddParameter)
-- Enhancing Reward_DestroyEntity, the replacing XD_ScriptEntity is now created with the orientation of the destroyed entity.
-- Fixing an ugly check in Reward_Object... Behaviors.
--################# Beta3 #############################
-- Bugfixing QuestMarkers in Objective.Distance
-- Bugfixing ScriptError when using Reward_DEBUG without "Enable Debug Mode"
-- Bugfixing false alarm when checking "numbered" Quests ("14.5")
-- Enhancing Quest checks at mapstart, Quest without any Trigger or Goal are now reported
--################# Beta2 #############################
-- Fixed Input Mode for the ChatBox in DebugMode
-- Fixed  german Parameter Names for Reward_DEBUG
-- Reward_DEBUG Modes are now restored when a savegame is loaded
--################# Beta 1 #############################
-- Added Goal_Festivals
-- Added Goal_RandomRequestsFromVillages
-- Added Trigger_NeverTriggered
-- Added Trigger_OnQuestOver
-- Added Reward_QuestActivate
-- Added Reward_DEBUG

-- Removed Reward_MerchantShipStart
-- Removed Reward_MerchantShipOffers

-- Renamed Reward_CreateBattalionOmD -> Reward_CreateSeveralBattalions
-- Renamed Reward_CreateEntity -> Reward_CreateSeveralEntities
-- Renamed Reward_ReplaceEntity -> Reward_CreateEntity
-- Renamed Reward_DestroySettler -> Reward_DestroyEntity

-- Removed Reward_ReplaceEntityByBattalion
-- Added Reward_TravelingSalesman (now compatible with Old McDonalds TravelingSalesman)(and repaired _BackPath ;-) )
-- Change in Goal_DiscoverPlayer, the obsolete second Parameter was deleted. Be sure to check your Quests if you use this QSB in older Maps. Else this could cause ScriptErrors
-- Almost ALL BEHAVIORS WERE ALTERED TO COMPLY WITH REWARD_DEBUG
-- New General function :DEBUG(_QUEST) --for .....Yes, debugging the Quests...;-) by Old McDonald and bv
-- Bugfixing Problems with number-named Quests  when loading a savegame ("14.5")
--

Trzeba to oczywiście zobaczyć w działaniu, ale niektóre już z opisu coś mówią:


Goal_Festivals = {
    Name = "Goal_Festivals",
    Description = {
        en = "Goal: The player has to start the given number of festivals.",
"Gracz musi zacząć podaną ilość festiwali" ?

A niektóre opisy nic nie mówią:

Reward_CreateEffect = {
    Name = "Reward_CreateEffect",
    Description = {
        en = "Reward: Creates an effect at a specified position",


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#24 2009-08-27 15:05:33

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Niektóre te nowe mogą być bardzo niebezpieczne...

Na przykład:

Goal_TributeClaim

-- Dies ist kein herkoemmliches Goal
-- Es sollte immer versteckt eingesetzt werden, da es selbsttaetig weitere sichtbare Quests erzeugt.
-- Die Texte fuer diese Quests muessen in die NachrichtenParameter diese Verhaltens.
-- Der fordernde Player muss als Questgeber angegeben werden.
-- Es laeuft bis der Questgeber zerstoert wurde.
-- Quests werden nur dann erzeugt, wenn der QuestEmpfaenger das Territorium im Besitz hat.
-- Wird nicht bezahlt, wird automatisch der Aussenposten zerstoert udn das Territorium wird wieder neutral.
-- Dieses Goal kann typischerweise mit einem Trigger_AlwaysActive verknuepft werden.

Tłumaczenie z Tłumacza Google:

- To nie jest konwencjonalny Goal
- Należy stosować zawsze ukryty, ponieważ automatycznie tworzy bardziej widoczne questów.
- Teksty do tych zadań w parametrach wiadomości takie zachowanie.
- W trudnych gracz musi być podany jako dawca quest.
- To prowadzi do dawcy quest został zniszczony.
- Misje są generowane tylko wtedy, gdy QuestEmpfaenger jest właścicielem terytorium.
- W przypadku braku płatności zostanie automatycznie zniszczony UDN placówkę na terytorium ponownie neutralny.
- Ten cel może zazwyczaj być związany z Trigger_AlwaysActive.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#25 2009-08-27 19:07:27

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Zainteresowało mnie to "Reward_CreateEffect" i próbowałam go użyć - ale nie wiem jak, za mało opisu.

Za pierwszym razem wyłączyło mi możliwość budowy. Za drugim, trzecim i czwartym nic nie zepsuło, ale i nie zadziałało. Poddałam się - z tego nie skorzystam...


Jest nowy "Reward_TravelingSalesman" ale zapisana w skrypcie mapy funkcja działa normalnie, więc nie trzeba go używać...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#26 2009-08-27 21:04:12

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Goal_TributeClaim to chyba wlasnie ten quest zostal uzyty w CC-Reisefieber do platnosci za park narodowy. ale musialam miec mine jak mi kasa zaczela uciekac ze skarbca ... (bardzo fajna mapa, rozegralas?)

Reward_CreateEffect ma chyba zastosowania w wersji z dodatkiem (Wschodnie Krolestwa). to wszystko szalenie poszlo juz naprzod... na wiki jest mapa demo wlasnie z tymi efektami, dla mnie niedostepne...

Offline

 

#27 2009-08-27 21:23:25

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

znalazlam jeszcze cos ciekawego...
http://wiki.siedler-aek.de/maps/models-demo

MeineModelle() --Aufruf in der FMA (przywolanie w FirstMapAction(?))

function MeineModelle()    --hier alle Models rein die gesetzt werden sollen

    local id1 = GetEntityId("Haus1") --benannte Script-Entity
       Logic.SetVisible(id1, true)
       Logic.SetModel(id1,Models.Buildings_B_Carpenter_Floor_1)
  --z.B.

    local id2 = GetEntityId("Haus2") --benannte Script-Entity
       Logic.SetVisible(id2, true)
       Logic.SetModel(id2,Models.Doodads_D_NA_WaterPump)
        --z.B.


end

zaraz to obejrze.... (tego chyba szukalam )

Ostatnio edytowany przez sisi (2009-08-27 22:43:00)

Offline

 

#28 2009-08-27 21:27:24

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

Masz racje, że to jest chyba dla W.K. - ale QSB jest jedno, nic nie piszą, że do W.K.....  no i jeszcze jedno, mapy zapisuje się osobno dla podstawy i osobno dla dodatku, ale....  hmmmm....

Mam jedną mapę zrobioną pod W.K. spróbuję, czy tam to zadziała. Jutro. Dziś juz nie mogę na to patrzeć!


CC-Reisefieber nie rozegrałam, bo gada po niemiecku - a po samych rodzajach questów trudno się zorientować o co chodzi. Nie lubię tak, muszę mieć jasność, czego ode mnie chcą. Widać, że mapa z pomysłem, chociaż to uciekanie kasy bardzo irytujące.

Możliwe, że to był ten nowy quest - szkoda, ze opis niemiecki, do angielskiego mam program tłumaczący, no i składnia zdania jest jasna - po niemiecku nigdy nie wiem, gdzie jest to najważniesze w zdaniu.
Uczyłam się rok na intensywnym kursie, ale to było w 1973 roku! Wyobrażasz sobie?!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#29 2009-08-27 22:40:21

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

W dodatku W.K. ten kreator efektów też nie zadział!! Psiakrew!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#30 2009-08-27 22:47:58

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map (S6) - język skryptu

sciagnij sobie do efektow demo.... to powinno cos rozjasnic (wiki / mapy)
http://wiki.siedler-aek.de/maps/effekte-demo

w mapach models_demo tez sa efekty (widzialam w lua w spisie _entity)...

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://jk-tlumacz.com.pl BetonovĂŠ jĂ­mky BĂ­lina a okolĂ­ ciechocinek hotel spa