pomyslalam sobie, ze warto poznac edytor, i co sie z tym wiaze narzedzia, ktore mamy do swojej dyspozycji. jest to szczegolnie wazne na poczatku, kiedy nie jest sie obeznanym ze skryptem, i stad taki maly pomysl... zaczne od aktorow na naszej scenie i oczywiscie od tego co lubie, od moich wodzirejow ;).
jednostki - rozrywka Entities.U_Entertainer_NA_FireEater Entities.U_Entertainer_NA_StiltWalker Entities.U_Entertainer_NE_StrongestMan_Barrel Entities.U_Entertainer_NE_StrongestMan_Stone Entities.U_FireEater
- U_Entertainer_NA_FireEater - U_Entertainer_NA_StiltWalker - U_Entertainer_NE_StrongestMan_Barrel - U_Entertainer_NE_StrongestMan_Stone -> U_FireEater = U_Entertainer_NA_StiltWalker
dla dobr: AddOffer(_Merchant,_NumberOfOffers, _GoodType) dla wodzirejow: AddEntertainerOffer (_Merchant, _Type)
function Mission_InitMerchants() local traderId = Logic.GetStoreHouse(3) -- = Magazyn gracza z ID3 AddOffer (traderId, 5,Goods.G_Wood) AddOffer (traderId, 5,Goods.G_Iron) AddOffer (traderId, 5,Goods.G_Cow) AddEntertainerOffer (traderId, Entities.U_FireEater) end
|