Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#61 2009-03-23 04:12:53

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

sluchaj ale ta dezaktywacja naprawde dziala. tylko u mnie nieco inaczej  . ale jest

Reward_MapScriptFunction = function Activate_SignalFire

http://www.artceramika.eu/thesettlers/A … ce_7.s6map
zagraj koniecznie. chyba rozwalilam bank. jak? jeszcze nie wiem.

Offline

 

#62 2009-03-23 15:27:59

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Zobaczę wieczorem, co tam zrobiłaś - a jak, to często trudno dojść!

Czasem jeszcze trudniej zrobić drugi raz to samo...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#63 2009-03-25 22:17:16

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

i kolejna funkcja aktywowania interaktywnego obiektu. tym razem studnie (ang. wells )
http://forums-de.ubi.com/eve/forums/a/t … 2321082736

studnia
Wells ze skryptu; nazwa "Well_One"; aktywacja z odległości 1200;  czas aktywacji 10 sekund; ma być dostarczone 10 kamieni.

function Activate_WellOne()
    local ID = Logic.GetEntityIDByName("Well_One");
    Logic.InteractiveObjectSetPlayerState(ID, 1, 0);
    Logic.InteractiveObjectSetAvailability(ID, true);
    Logic.InteractiveObjectSetInteractionDistance(ID, 1200);
    Logic.InteractiveObjectSetTimeToOpen(ID, 10);
    Logic.InteractiveObjectClearCosts(ID);
    Logic.InteractiveObjectClearRewards(ID);
    Logic.InteractiveObjectAddCosts(ID, Goods.G_Stone, 10);
    Logic.InteractiveObjectSetCostResourceCartType(ID, Entities.U_ResourceMerchant);
    Logic.InteractiveObjectSetReplacingEntityType(ID, Entities.D_NA_Well_Repaired);
end

intrygujace sa te sredniki po kazdym wierszu... czy aby na pewno o to chodzi?

Offline

 

#64 2009-03-26 02:34:40

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Ooooo, to ciekawe! Można wykorzystać do ciekawego zadania...
Ja się po tym ich forum zupełnie nie umiem poruszać, mają tam bałagan, albo ja jestem gapa...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#65 2009-03-27 01:39:50

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

hmmm... nie wiem czy to dziala. u mnie jakos nie chce. probowalam zrobic cos takiego z 'Dolmen' i nie dziala.
zastanawiam sie co nalezy rozumiec pod 'local ID' ? (zaliczylam juz 'local ID', 'Dolmen ID', 'PortalTh..' i nic.
ciagle mam wrazenie, ze klopoty z questami wynikaja z tego, ze czytamy o questach przygotowywanych dla gry z Add-on, i ze niekoniecznie musza one dzialac w grze podstawowej... nie wiem co o tym myslec, tak naprawde.

Offline

 

#66 2009-03-27 03:10:12

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Nie zapisałam tego co już raz napisałam, więc teraz już bardzo krótko:

działa jak zwykły obiekt ("Stara studnia") ale jest kilka błędów:
- wóz wiezie drewno, nie kamień,
- obiekt się nie dezaktywuje,
- nie działa zamiana, studnia się nie naprawia.

Oczywiście usunęłam średniki, ale może niepotrzebnie użyłam Reward_MapScriptFunction... trzeba poeksperymentować.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#67 2009-03-27 03:30:59

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Działa, w takiej najprostszej postaci i bez udziału Questów:

function Mission_FirstMapAction()

    -- init players in singleplayer games only
    if Framework.IsNetworkGame() ~= true then

        Startup_Player()
        Startup_StartGoods()
        Startup_Diplomacy()
    local ID = Logic.GetEntityIDByName("Well_One")
    Logic.InteractiveObjectSetPlayerState(ID, 1, 0)
    Logic.InteractiveObjectSetAvailability(ID, true)
    Logic.InteractiveObjectSetInteractionDistance(ID, 1200)
    Logic.InteractiveObjectSetTimeToOpen(ID, 10)
    Logic.InteractiveObjectClearCosts(ID)
    Logic.InteractiveObjectClearRewards(ID)
    Logic.InteractiveObjectAddCosts(ID, Goods.G_Stone, 10)
    Logic.InteractiveObjectSetCostResourceCartType(ID, Entities.U_ResourceMerchant)
    Logic.InteractiveObjectSetReplacingEntityType(ID, Entities.D_NA_Well_Repaired)

    end       


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#68 2009-03-28 12:45:57

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

probowalam skorzystac z tej funkcji

AICore.SetNumericalFact( 3, "BPMX", 1 )

wkurzalo mnie, ze u kasztelana ludzie zwijaja sie z glodu na rynku. i po dostarczeniu dziczyzny, chcialam zeby ktos sie pojawil i wybudowal chate rzeznika. niestety funkcja mi nie dziala. masz jakies doswiadczenia w tym temacie?
skorzystalam po raz kolejny z Reward_CreateEntity, ale chatka jest odwrocona tylkiem do rynku i zadne zmiany kata na 180° nie pomagaja.

dolmen tez w dalszym ciagu jest nie rozwiazany...

Ostatnio edytowany przez sisi (2009-03-28 12:46:30)

Offline

 

#69 2009-03-28 13:10:55

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map



Nie próbowałam użyć tego AICore, nawet nie wiem, czy można to nazwać funkcją, bo zupełnie nie wiem, o co w tym chodzi. kolejność wznoszenia budynków ustawia się w Select Entity, problem w tym, że dzieje się to "samo" natychmiast po uruchomieniu gry, więc musiałoby być tych budynków naprawdę dużo, żeby Gracz zdążył zobaczyć, że są wstawiane...
natomiast ich absolutna przewaga nad kreowaniem, to to, że są w pełni pod kontrolą oraz w pełni edytowalne, czyli można im zadać Upgrade..  właśnie mi poddałaś pomysł.... pracochłonny oczywiście, ale to zawsze tak... 
Z tym, że to burzy inny pomysł - nie pisania dialogów, oni wtedy sami mówią, głosem...

Niestety, nie mam pomysłu na ustawienie obiektu "wykreowanego" - zazwyczaj najpierw wstawiam obiekt normalnie, z zapasem miejsca, dokładnie oglądam odległości, usuwam obiekt i wstawiam pudełko w środku.

Ale na przykład w Zniszczonym Mieście nic to nie dało, więc dostosowałam otoczenie do domów, dlatego są dwie równoległe ulice i domy stoją wszystkie w jedną stronę... 

A w której mapie słaniają się na rynku?? To jest efekt nadający się właśnie świetnie do wykorzystania, ale nie wiem do końca, jak go osiągnąć celowo. W której??

I jaki dolmen??? Co tak nazywasz?


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#70 2009-03-28 15:14:50

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

o funkcji AICore jest w ScriptTutorials. i robilam wszystko zgodnie z instrukcja.
a mapka to ciagle 'Arkadia_Mala_owce'. juz jestem przy 'Arkadia_Mala_owce_9'

Offline

 

#71 2009-03-28 20:01:21

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Ten Edytor jest naprawdę wkurzający!!!

1. Też zrobiłam wszystko zgodnie z instrukcją. Figa.

2. Przypomniałam sobie, gdzie robiłam to tak, jak Ci pisałam - wyłącznie w Edytorze, bez żadnych skryptów!
W mapie "Dwa zamki". Sprawdziłam w grze - ślicznie działa. Sprawdziłam w skrypcie - czysty. Sprawdziłam w Edytorze - ustawienie kolejności AI build order wyłącznie w Select Entities. Żadnych Questów, nic!

Zrobiłam identycznie - i nic!!! Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!

Jak ja żałuję, że nie znam perfekt niemieckiego!!!!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#72 2009-03-29 01:12:36

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Oszaleć można - NA ZUPEŁNIE NOWEJ mapie działa i w jeden i w drugi sposób!!!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#73 2009-03-29 19:22:53

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

aaaa..... to mi cos mowi.
pisalam wczesniej o RewardMoveSettler, ze pop poprawieniu questu nikt nie chce sie ruszyc. usunelam quest i zrobilam go od nowa. no i brat Damian pomaszerowal gdzie trzeba. w tym co piszesz jest niewatpliwie 'cos'

Offline

 

#74 2009-03-29 22:08:38

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: Edytor map

Tylko, że to "coś" jest irytujące niemożliwie i przysparzające dodatkowej pracy, która już wtedy nie jest zabawna, bo robisz coś, co już robiłaś, w dodatku nie wiedząc, czy tym razem się uda...  a żeby tych Niemców!

Przeczytałam o obiektach, o dolmenie - nie wiem, dlaczego nigdy go nie zauważyłam - a co on ma robić??


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#75 2009-03-30 00:43:49

sisi

Przyjaciel-Friend

Zarejestrowany: 2009-02-05
Posty: 647

Re: Edytor map

... ma byc w Arkadii_Malej niewyczerpalnym zrodlem kamienia

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs poznań https://magicalshoes24.com/ Ciechocinek wellness weekend pornov rfbsystems