Przyjaciel-Friend
grafika w "Anno 1701" bardzo podobna do 'Settlers' V i VI. jakby lekko uproszczona, ale calkiem, calkiem.
"Kapitalizm" az za bardzo przypomina Sim City 2000. czy juz nie moga niczego nowego wymyslec? tylko stare, sprawdzone rzeczy?
statki i odkrywanie nowych ladow pojawilo sie po raz pierwszy wlasnie w Settlersach II, czyli rok 1995(6), nie pamietam... ale bylo super. grafika chociaz 2D, wysmienita. i zabawna... potem dziwnym zbiegiem okolicznosci microsoft wydal 'Age of Empire'...
no dobrze, wystarczy tego narzekania. serdecznie pozdrawiam i tymczasem.
dobranoc...
Offline
W "Anno 1701" jest zupełnie inny kąt nachylenia kamery przy zbliżeniach i nie ma możliwości (w demo nie ma, może w grze jest) "chodzenia" z osadnikiem i patrzenia jego oczami na okolicę.
W związku z tym, nie ma możliwości obserwowania szczegółów jak w "The Settlers - Narodziny Imperium".
Drogi buduje się idiotycznie - chyba z drewna, idą wyłącznie po liniach prostych, a budynek nie podłączony poprawnie do drogi nie działa - w życiu tak nie ma!
Tu Settlers VI jest idealnie realistyczne, drogi kręte, a i bez dróg osadnicy potrafią dojść czy dojechać, gdzie potrzebują.
Chociaż z drugiej strony, jak już im się zrobi drogę, to sposób, w jaki natychmiast ją odnajdują, jest imponujący... też całkiem jak w życiu, przecież lokalna społeczność WIE, że im się właśnie buduje drogę.
Offline
Napisałam w wątku o różnych grach o Tycoon City New York - a tu kilka ekranów.
Parada na chiński Nowy Rok, w lutym.
Offline
Z Netu obrazki z nowej wersji Anno (Anno 1404):
Oraz z innej, dość zabawnej gry ekonomicznej "Tropiko":
Offline