Dzikie Ziemie
Gałęzie drzew tworzą gęste sklepienie, które przepuszcza niewiele światła, przez co drzewa wyglądają bardziej złowieszczo i mrocznie. Nie wszystko w lesie deszczowym jest jednak takie posępne. W pradawnej bazie Elfów, mieszczącej się w konarach drzew, poszukiwacze przygód mogą się cieszyć światłem słońca oraz zaopatrzyć się w sprzęt przed wędrówką w głąb Dzikich Ziem.
Poziomy: 52-55
Ciekawe miejsca/miasta:
Zielona Wieża
Małpia Góra
Instancje:
Aula Ocalonych
Offline
Wulkan Aotulia
Pod niebem czarnym od wulkanicznego popiołu rozciąga się kraina, którą porastają tylko nieliczne egzotyczne rośliny. Widoczne wszędzie budowle, postawione tu przez Nagi, są zupełnie inne od tych, które Nagi zbudowały w innych krainach.
Poziomy: 54-55
Ciekawe miejsca/miasta:
Dolina Płonących Skał
Akropol Nag
Wieża Gniewu
Instancje:
Nora Demonicznego Smoka
Forteca Zurhidonu
Aula Władcy Demonów
Offline
Wybrzeże Łkań
Mieszkańcy tej nadbrzeżnej krainy to Tiktaalikowie, rzadka rasa, która dobrze czuje się zarówno na plaży jak i w morzu. Zwykle w każdym konflikcie deklarowali neutralność. Jednak ostatnio coraz częściej dochodzi do przypadków, w których Tiktaalikowie wdają się w walkę ze Strażą Varanas.
Poziomy: 50-55
Ciekawe miejsca/miasta:
Mruczący Las
Wioska Wiatrogłazy
Instancje:
Serce Oceanu
Offline
Wzgórza Grzmiącego Kopyta
Deszczowe Wzgórza Grzmiącego Kopyta otoczone są rozległym pasmem górskim. W malowniczy krajobraz wpisują się liczne osady oraz Dolina Chwały i jej olbrzymie, pnące się ku niebu posągi starożytnych bohaterów, przypominające o stoczonych bitwach…
Poziomy: 55-57
Ciekawe miejsca/miasta:
Dalanis
Aren
Dolina Chwały
Instancje:
Lochy Dalanis
Grobowiec Siedmiu Bohaterów
Dziś na Forum gry wpadł mi w oko opis starego patcha, dotyczył tej strefy m.inn.:
22.04.2010, 10:58 #1
Kerensky
[Patch 3.0.0] - Lista poprawek
Nowe elementy:
Nowa strefa: Wzgórza Grzmiącego Kopyta, a w niej:
8 nowych Tytułów za wypełnienie misji w tej strefie
Wydarzenia Publiczne:
Zasadzka Baronów Grabieżców
Atak Gangu Tonka
Stwory z Kanałów
Nowe funkcje zamków gildii
Nowe misje
Kamienne Mury
Koszary gildii
Możliwość wyboru poziomu trudności instancji:
Serce Oceanu
Aula Ocalonych
Ostatnio edytowany przez amdep (2012-12-12 13:34:34)
Offline
Południowa Knieja Janost
Na północny-zachód od Wzgórz Grzmiącego Kopyta rozciąga się bagnisty obszar Południowej Kniei Janost. To tajemnicze i niebezpieczne torfowiska. Okolica ta to także terytorium Księstwa Shador, ludu lasu, który posługiwanie się łukiem i strzałą doprowadził do perfekcji…
Poziomy: 55-57
Ciekawe miejsca/miasta:
Kandor
Zamek Warnorken
Dolina Chupur
Instancje:
Arena Warnorken
Offline
Północna Knieja Janost
Ten niezgłębiony dotąd obszar roi się od hybrydowych istot, pół-demonów, pół-smoków, które czają się w rozległych lasach, stanowiąc śmiertelne zagrożenie dla mieszkańców regionu. A wśród nich także nie ma pokoju – między Jyr’na i Angren trwa zażarty konflikt. Dotąd tylko nielicznym ludzkim oczom udało się przejrzeć gęstwinę lasu.
Poziomy: 57-60
Ciekawe miejsca/miasta:
Angren
Wioska Rh‘anka
Świątynia Jyr'na
Instancje:
Świątynia Rakshy
Offline
Pustynia Limo
Bezkresne, suche trawy sprawiają, że region ten przypomina starożytny Egipt. Centrum życia stanowią licznie zamieszkane oazy. Imponujący przeciwnicy zazdrośnie strzegą wielu skarbów, które leżą ukryte w jałowej ziemi.
Poziomy: 60-62
Ciekawe miejsca/miasta:
Królestwo Limon
Gniazdo Zanki
Wydma Niebios
Instancje:
Grobowiec Kawaka
Offline
Nieprzyjazna Kraina
To zdecydowanie ponura kraina, zdominowana przez ciemne lasy, bagna i wysokie góry. Sismond zatruł okolicę i uczynił z mieszkańców bezmyślne zombi. Na tym obszarze garstka pozostałych przy życiu broni się przed armią nieumarłych.
Poziomy: 63-65
Ciekawe miejsca/miasta:
Kampel
Mycenya
Zamek Grafu
Świątynia Czarnego Mokradła
Instancje:
Zamek Grafu
Offline
Czerwone Wzgórza
Obszar ten długi okres wegetacyjny zawdzięcza charakterystycznemu, ciepłemu klimatowi. W sercu tej wspaniałej krainy żyją Krasnoludy i lud Rhino, dwie zaginione, prawie nieznane rasy, które od lat znajdują się w stanie wojny ze sobą. Pomiędzy królestwami rozpościera się ogromne pole bitewne.
Poziomy: 66-67
Ciekawe miejsca/miasta:
Forteca Krasnoludów Ognistego Trzewika
Królestwo Kalon
Zamek Sardo
Wioska Dorris
Instancje:
Zamek Sardo
Offline
Zatoka Tergothen
Na małej wyspie leżącej u wybrzeży kontynentu znajduje się Królestwo Lechif. To duże miasto dopiero niedawno ponownie otworzyło swój rynek broni. Sismond jakiś czas temu zajął zamek Sardo i odtąd sieje postrach w okolicy.
Poziomy: 68-70
Ciekawe miejsca/miasta:
Królestwo Lechif
Równina Tadarn
Offline
Starożytne Królestwo Rorazan
Wieki temu uwięziono tu demonicznego Króla Ognia. Wysadzono Tron Popiołów, ogień ogarnął całą krainę. Gorąco bucha od Płomiennego Lasu do dziś. W przedniej sojuszu łożyska przygotowuje do sojuszu z siedmiu królestw przed ich atak wykonany Roth. W Obozie Sojuszu na Linii Frontu siedem królestw przygotowuje się na atak Maderotha.**
Poziomy: 70-72
Ciekawe miejsca/miasta:
Płomienny Las
Obóz Sojuszu na Linii Frontu
Instancje:
Wieczny Krąg
** Nie korygowałam błędów tłumaczenia
Offline