Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#1 2012-08-16 11:10:07

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

DRUID


Władający siłami natury

Druidzi pełnią w społeczeństwie Elfów rolę kapłanów. Są strażnikami zgromadzonej przez nich pradawnej wiedzy o siłach natury, którą potrafią wykorzystać w walce.

Ekwipunek

Broń: Różdżki, Broń Obuchowa, Laski

Pancerz: Szaty, Ubrania

Atrybuty
Siła:    > 7
Zręczność:     > 10
Wytrzymałość:    > 11
Inteligencja:    > 13
Mądrość:    > 13


Z Forum gry Poradnik ogólny dla Druida - najlepsze połączenia, ekwipunek, wymagania na instancje**

https://board.runesofmagic.com/showthread.php?t=33070

** z tego poradnika dowiedziałam się, że do "łatwej" instancji Lochy Dalanis, brakuje mi 12K HP oraz 15k leczenia tym czarem.   

Cytuję:
DoD (Dungeon of Dalanis): Łatwa

HP: 22K Hp+
Siła leczenia: Odzyskanie Sił musi leczyć natychmiast po 18k oraz 3,5k regeneracji
Lekcja: Uważaj na wszelkie robactwo, miej pod ręką antidotum.


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#2 2012-08-16 11:12:24

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: DRUID


Wybrane z Poradnika na oficjalnym Forum gry.


"Sekcja 7: Zarządzanie Siłami Natury i Maną

O rzesz! Co to ma być!!??... Druid musi zarządzać dwoma jednostkami swojej klasy, maną (tak jak rycerz, mag strażnik i kapłan) i Siłami Natury (tylko druidzi ją posiadają), przy wyborze konkretnej subklasy możliwe że będziesz musiał zarządzać nawet trzema...

Maną zarządza się dość łatwo, jeśli wciąż ci jej brakuje, po prostu wybierz z zadań przedmioty które zwiększają mądrość oraz noś zawsze przy sobie kilka miksturek many ponieważ będziesz pił je jak wodę...

Siły Natury są trudniejsze, dla młodszych druidów często stanowią spory problem. Powiem tak, nie przejmuj się kolego Siłami Natury tak naprawdę dość łatwo się zarządza, po pewnym czasie przestaniecie o tym wogóle myśleć. Po pierwsze wszyscy druidzi mają maksymalnie 10 punktów SN (Siły Natury), to się nie zmieni, jedyna zauważalna róznica to druid/scout który na 45 poziomie z umiejętności elitarnej Geniusz Natury otrzymuje zwiększenie SN do 15 punktów. Główny sposób na odnowienie SN to używanie umiejętności Przywrócenie Życia oraz Strzały Ziemii Tak więc moja rekomendacja na czas walki to wplecenie na początku wasze rotacji wymienionych umiejętności tak aby wasze SN po skończonej rotacji wynosiło średnio zero punktów.

Np. powiedzmy ze Ty i twoich dwóch przyjaciół jesteście w drużynie, Ty jako druid najprawdopodobniej będziesz leczyć, dobra rotacja byłaby taka: Strzała Ziemi x2 potem Fontanna Matki Ziemii która zużywa 1 SN i jest czarem leczenia grupowego. potem powtarzamy. Pojmiesz to nie przejmuj się...
W każdym razie pierwsza umiejętność jaka używa SN jest na 14 poziomie tak więc wcześniej nie musisz się tym w ogóle przejmować.

**********
Sekcja 9: Umiejętności (no w końcu)

Przypominam aby zajrzeć do sekcji 2, narzędzia które tam umieściłem dadzą wam większość informacji o umiejętnościach. Jednakże podczas wbijania poziomu tak naprawdę potrzeba wam tylko 6 umiejętności:

1. Strzała Ziemi
2. Kolczaste Oplątanie
3. Znajomość Ziemi
4. Odzyskanie Sił
5. Kwitnące Życie
6. Czyste Leczenie


Pozostałe nie są warte podnoszenia, nie próbuj maksować podanych umiejętności ponieważ na starczy ci PT trzymaj je około 5 poziomów niżej niż poziom postaci, a pozostałe w które jednak zainwestujesz około 10 poziomów poniżej.


Sekcja 10: Udało się

Więc udało się, masz już 50 poziom, Gratuluje... Powinieneś zacząć myśleć o lepszym uzbrojeniu, porozmawiaj o tym z członkami Gildi, czy innymi znajomymi, przeczytaj też następny poradnik. Prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero teraz!"

Pełny Poradnik - linki poniżej


Poziom 1-50
https://board.runesofmagic.com/showthre … Poziom 50+
https://board.runesofmagic.com/showthread.php?t=20902


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#3 2012-12-11 12:54:49

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: DRUID


"Za ile leczysz?"

to pytanie, pomimo, że czytałam o tym na Forum gry, wprawiło mnie w absolutną konsternację.  Nie wiem, jak to sprawdzić!

Dzięki pomocy Maximuski, na której zastosowałam swoje leczenie, dowiedziałam się wreszcie, że moje leczenie wygląda tak:

Podstawowy czar, posiadany "od urodzenia" - Odzyskanie Sił: 3,4 k + 736 co 2 sek., przez 20 sek.,
Fontanna Matki Ziemi - 2500
Elitarna - Lecząca Fala - 4015

Co oznaczają powyższe liczby w praktyce, nie mam nadal pojęcia, czytam Forum gry, ale tego nie znalazłam.


Z bazy danych:

Odzyskanie Sił
Druid Ogólne
Wymaga: 55 PM    Zasięg: 250
Czas rzucania: 2 sek.
Odnawia celowi 40...520* PŻ, a potem odnawia jeszcze 20...236** pkt. co 2 sekundy przez 14 sek.

Fontanna Matki Ziemi
Druid Tylko klasa główna
Wymaga: 60 PM    Zasięg: 200
Natychmiastowy    Odnowa: 4 Sek.
Odnawia 56...728* PŻ wszystkich członków drużyny w zasięgu 100 od celu.
Jeżeli posiadasz Siłę Natury, pochłonie 1 punkt Siły Natury aby zwiększyć moc i odnowić 70...910** PŻ.

Lecząca Fala
Druid Tylko klasa główna
Wymaga: 30 PM    Zasięg: 250
Czas rzucania: 2 sek.
Odnawia (DMG1) PŻ maksymalnie 3 przyjaznym celom w zasięgu 60. Każdy kolejny cel fala leczy o połowę słabiej.
Jeżeli posiadasz Siłę Natury, pochłonie jeden punkt Siły Natury, żeby zwiększyć moc i odnowi 60...1140* PŻ przyjaznym celom. Każdy kolejny cel fala leczy o połowę słabiej.

Linki do Forum i Bazy poniżej


Strategia Leczenia:
https://board.runesofmagic.com/showthread.php?t=21181

http://pl.runesdatabase.com/skill/494323/lecz-ca-fala

http://pl.runesdatabase.com/skill/49352 … atki-ziemi

http://pl.runesdatabase.com/skill/493528/odzyskanie-si

Pod tym Poradnikiem o leczeniu inny Gracz napisał:

Kolega widać ze ma wielkie doświadczenie z druidami, ale jak to zwykle bywa, trzeba mieć ograną drożynę do druida i pilnować się nawzajem. Wydajność druida nie jest zależna tylko od samego druta, uświadomienie członków co i jak to podstawa!


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#4 2012-12-18 12:52:03

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: DRUID


Zestawy ubrań, które są bardzo przydatne dla Druida:

Zestaw Wsparcie Ziemi, poziom 50

http://pl.runesdatabase.com/itemset/610 … rcie-ziemi

Zestaw "Zimno Jaskini", poziom 60

http://pl.runesdatabase.com/itemset/610306


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#5 2014-05-29 14:48:33

operana

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-05-29
Posty: 1
WWW

Re: DRUID

hej hej żyje tu ktoś

Offline

 

#6 2014-05-29 20:25:02

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: DRUID

operana napisał:

hej hej żyje tu ktoś

Nie za bardzo... wątki dotyczące Runes of Magic założyłam dla potrzeb mojej Gildii w RoM, ale Gildia się rozpadła więc i Forum nie używane...


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#7 2014-06-08 20:53:29

basdob

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2014-06-08
Posty: 1
WWW

Re: DRUID

szkoda, dzięki za info

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Lakhdar saaoudi f stomatologia łódź ustkamchatsk