Ogłoszenie

Forum dwutematyczne:

- opowiastki i grafika o tematyce "magicznej".
- gry ekonomiczno-strategiczne (głównie The Settlers VI) i inne nie wojenne.

Aby móc pisać i czytać całe Forum, trzeba się zalogować. Graczy z RoM proszę o rejestrację nickiem z gry!


#1 2012-10-22 10:46:19

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)


Wczoraj Nafta proponował mi pójście na "HoS" - czy jak się to pisze i mówi. 

Oczywiście ja nie wiem dlaczego tak się mówi, a instancja to Aula Ocalonych, której wspaniałe wejście / bramę? można sobie oglądać będąc w Tagenie.
Ponieważ propozycję przeczytała Iness, to ona się zainteresowała i poszła tam.  Rozmawiali na ogólnym, więc po pierwsze w wyniku tego co czytałam Nafta otrzymał natychmiast wysoką rangę, a po drugie dowiedziałam się, że jest tam "oczywiście" ileś bossów na różnych poziomach, a Nafta zna je na pamięć. 

Co mu nie przeszkodziło zginąć na koniec.    Jest to kolejny dowód na to, że instancje trzeba traktować poważnie, czyli wiedzieć o nich więcej, zanim się wejdzie.

Stąd prośba do Was, aby każdy, kto przeszedł instancję do końca, opisał ją tutaj "dla potomności"   


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#2 2012-12-21 17:57:50

Maximuska

Gracz RoM

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 2

Re: INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)

Ponieważ nikt nic nie pisze w tym temacie to opiszę kilka instancji dla niższych lvli.

Zacznę od Porzuconego Opactwa, do którego wejście znajduje się w Srebrnym Źródle.

Pierwszym poważniejszym bossem w tej instancji jest Książę Ghuli. Ma on 88k hp, dość łatwy do ubicia. Lecz aby się on pojawił to musimy najpierw ubić kilku Nekromagów(minibossy), które mają ok 6k hp. Po zabiciu Księcia Ghuli otworzy się brama za nim i znajdziemy się w dużym pomieszczeniu.

Kolejnym bossem jest Płynny Chaos. Znajduje się w komnacie po prawej stronie. Posiada ok. 108k hp. Ma skill, który wysysa nam manę(ale tego nie jestem pewna), poza tym nie ma jakichś specjalnych czarów.
Po przejściu przez drzwi po lewej stronie znajdziemy się w kolejnym mniejszym pomieszczeniu z 3 wejściami. Na wprost wejście do Anacoln, a po lewo i prawo kolejne 2 bossy.

Boss po lewej stronie to Pusta Skorupa. Ma ok. 146k hp. Przywołuje on zombie które rzucają na nas debuffa, który uniemożliwia nam jakiekolwiek akcje, przez co dość łatwo można paść. Bije też co jakiś czas aoe(obrażenia obszarowe).

Boss po prawej stronie to Okrutny Pożeracz, który ma ok. 109k hp. Dużo łatwiejszy do ubicia niż Pusta Skorupa.

Ostatnim bossem w Opactwie jest Demoniczna Wiedźma Ancalon. Aby się do niej dostać konieczne jest ubicie Płynnego Chaosu, Pustej Skorupy oraz Okrutnego Pożeracza, z których dropią klucze(bezpośrednio do naszego eq). Ancalon ma ok 193k hp, przywołuje co jakiś czas zombie oraz regeneruje sobie hp chyba o 30% co kilkadziesiąt sekund. Posiada dość mocne aoe.

Ostatnio edytowany przez Maximuska (2012-12-21 17:59:25)

Offline

 

#3 2012-12-22 13:27:52

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)


Zdziwiło mnie, że w bazie pod BN - Ancalon, jest takie coś:

http://pl.runesdatabase.com/quest/420179/-yczenia-duszy


A z tego dalsze linki, chyba do wcześniejszych misji:

http://pl.runesdatabase.com/quest/420182/jedyny-ocala-y

http://pl.runesdatabase.com/quest/42018 … -ego-ducha

Ale jak się okazało, samotnie nie da się zrobić Opactwa, nawet na 47 poziomie. 
A to misje na 20-25...  co za głupota...
   


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#4 2012-12-27 12:33:11

Maximuska

Gracz RoM

Zarejestrowany: 2012-08-26
Posty: 2

Re: INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)

Cmentarzysko Luster

Wejście do tej instancji znajduje się w Dolinie Aslan na dole mapy. W instancji tej znajduje się 6 bossów. Każdy z nich bije dość mocne obrażenia obszarowe, których można uniknąć poprzez odsunięcie się od nich lub przerwanie rzucania tych obrażeń przez bossa skilem, który posiada zwiadowca(oraz każda klasa ze zwiadowcą na subce). W instancji tej dropią przedmioty do elitki 35/35. Niektóre moby tutaj mają skill, który wysysa nam manę w dość szybkim tempie. Inne rzucają strach, co może być niebezpieczne gdyż przez to możemy "wejść" w grupy innych mobów.

Pierwszym bossem, którego napotkamy na swojej drodze jest Magister Gumas. Boss chodzi po dość długiej ścieżce więc można na niego wejść przypadkowo. Posiada ok 188k hp. Po za mocnym aoe bije dość mocne zwykłe obrażenia.

To w jakiej kolejności będą bite kolejne bossy nie ma większego znaczenia. Tylko od nas zależy w jakiej kolejności je ubijemy. Jeżeli będziemy szli ciągle prosto, bez wchodzenia w boczne korytarze to dojdziemy na sam koniec instancji, gdzie znajdują się 2 bossy oraz mnóstwo małych skorpionów . Skorpiony te, w odróżnieniu od innych zabitych mobów w instancji, będą się respiły od nowa. Bossy te najlepiej bić pojedynczo. Jeden z nich to Krodamon, a drugi to Krodamar. Jak już wyżej pisałam, również te bossy posiadają mocne aoe oraz przywołują duże grupy skorpionów, które nas omdlewają. Bossy te mają po ok. 233k hp. Żeby otworzyć Skrzynię Luster, która znajduje się w tej sali, muszą nam polecieć 2 klucze z tych bossów.

Zostały jeszcze 3 bossy: Cień Androliera, Siła Androliera oraz Więzień Androliera. Bossy te znajdują się w bocznych odnogach głównego korytarza. Przed biciem tych bossów najlepiej ubić moby w pomieszczeniach z nimi, gdyż bossy te rzucają strach i możemy "wejść" w owe moby. Największe obrażenia z tych trzech bossów bije Więzień Androliera.

Offline

 

#5 2012-12-27 13:32:19

 amdep

Administrator

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2008-10-18
Posty: 1045
Znak Zodiaku: Byk
WWW

Re: INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)


Te maleńkie skorpiony, to istna zaraza - zabiły mnie w mgnieniu oka, kiedy tam byłam z Hejmdalem na niższym poziomie.
Niezbędny jest na nie dobry czar obszarowy, kiedy byliśmy tam we trójkę, z Paulianą i Huroxem, tłukłam te paskudy Burzą Piaskową, czy jak się to tam nazywa - na okrągło. 
To dobry czar, bo bierze się go na mysz i koło określające zasięg, kładzie się w dość sporej odległości od siebie.  Uch, wstrętne skorpioniska! Nie nadążały się odradzać! 

Żałuję, że idąc tam nie wzięłam zadania, ale nie wiedziałam, że trafimy aż do ostatnich bossów. 
A teraz wszyscy już to mają zrobione, a samemu tam nie należy się wybierać, nawet na wysokim poziomie, bo nie starczy rąk i czasu do robienia wszystkiego naraz. Nie mówiąc o tym, ze w podziemiach ja się gubię natychmiast i sama za nic tam nie pójdę. 

Opis zadania w bazie: 

http://pl.runesdatabase.com/quest/42055 … ska-luster

Wcześniejsze?

http://pl.runesdatabase.com/quest/420548/badanie-ent-w
http://pl.runesdatabase.com/quest/42055 … ony-badacz
http://pl.runesdatabase.com/quest/42055 … po-egnalna


Mayanna
Druid/ Zwiadowca/ Strażnik
-------------------------
Życie jest magią...

Offline

 

#6 2013-01-05 02:29:41

 Belldandy

Ekspert RoM

Zarejestrowany: 2013-01-05
Posty: 10

Re: INSTANCJE - opisy zwiedzających ;)

Może zamieszczę tutaj taktykę, którą opracowałam jako "oficer taktyczny" (nie wiem czemu tak mnie nazwali) w jednej z gildii w których kiedyś miałam przyjemność się znaleźć. Jest to kompilacja doświadczeń i jednego z tematów z forum gry W razie pytań jestem do dyspozycji

Nora Cyklopów (CL)

Wymagania
lvl: 50+
preq
sklad pt:
tank okolo 20k hp
2x dps z 15-20k ataku (fizycznego/magicznego zalezy od klasy postaci)
heal do urgentowania tanka - conajmniej 3k na pojedyncze uleczenie
mozna rowniez wziasc dodatkowe osoby do przewracania pomocnikow na Negocjatorze i/lub tankow do potrojnego bosa

Misje ktore trzeba wykonac zeby wejsc
Bors
1. Specjalne Plany Bitewne
   Dostajemy instrukcje od Borsa i idziemy z nia do Pelondido w namiocie po prawej - zwykly gadany quest.

Pelondido
1. Odszukanie Spiskowca
   Idziemy po kladce drewnianej do gory tam gdzie trwa atak cyklopow na Posterunek Sergarth i idziemy droga, caly czas trzymajac sie prawej sciany. Idac dalej wzdluz prawej sciany przechodzimy kolo czegos w rodzaju katapulty i droga po prawej, przebijajac sie przez mobki idziemy caly czas po prawej scianie. W koncu docieramy do slepej uliczki w ktorej jest Kamien Wskrzeszenia i Kalice.

Kalice
1. Chwala Cyklopow
   Misja polega na zebraniu 3 kamieni od trzech zurhidonowcow rozrzuconych po terenie cyklopow. Szczegoly trasy ktora nalezy przejsc sa dosc trudne do opisania - polecam obejzec ponizsze strony (w kolejnosci najlatwiejszego zdobywania kamieni) albo szepnac do mnie lub innej osoby ktora zna trase:
   http://pl.runesdatabase.com/npc/100987/seris-kodun
   http://pl.runesdatabase.com/npc/100974/ucze-zurhidonu
   http://pl.runesdatabase.com/npc/100986/saerzhate-kayen
2. Uguda Czerwony Grzmot
   Najdluzsza misja (i w sumie najbardziej grozna). Trzeba przedostac sie przez teren cyklopow do wejscia do instancji. Po drodze czekac nas moze starcie z jednym z bosow przechadzajacych sie po terenie - radze uniknac walki, te bossy sa (przynajmniej w moim odczuciu) grozniejsze niz Uguda. Przy ostatnim krysztale zurhidonu, kawalek przed instancja, zaraz przy kladce, nalezy uzyc itemku ktory dostajemy w ramach misji - to odblokowuje wejscie do instancji.

Alternatywna mozliwosc transportu
Zanim zabijemy po raz pierwszy Ugude jedyna mozliwoscia przejscia pod instancje (nie liczac teleportu runa przenoszaca itp) jest wycieczka pieszo. Gdy zabijemy Ugude dostajemy bonusa: Kalice dostaje mozliwosc przenoszenia nas pod wejscie. Dlatego wazne zeby przy pierwszym przechodzeniu instancji nie dednac inaczej bedzie trzeba znowu przedzierac sie miedzy bosami i mobami na terenie cyklopow (resp jest kolo Kalice).

Potencjalnie problematyczne mobki wewnatrz instancji
Wiekszosc cyklopow podczas walki rzuca debufa obnizajacego obrone fizyczna i magiczna o 50%
Agresor Agrizy - po zaagrowaniu atakuja osobe o najmniejszym agro czyms co przypomina atak z zaskoczenia wojownika (najlepiej niech slabe osoby zostaja wtedy naprawde daleko z tylu)
Zakapior Agrizy - na poczatku walki rzucaja 3-sekundowego stuna uniemozliwiajacego ruch i wykonywanie czegokolwiek
Przywoływacz Burzy - przez 10 sekund rzucaja czar Deszcz meteorytow w druga osobe w kolejce agro

Bossy

Boddosh
Zasadniczo walka z tym bosem przebiega na zasadzie full-dps. Przed walka nalezy wyczyscic sale z Wojownikow Agrizy, w przeciwnym wypadku podczas walki z Boddoshem bedziemy mieli rowniez ich na glowie. Jest to szczegolnie wazne gdyz rzucaja oni debufa do obrony fizycznej i magicznej trwajacego minute (lub do komunikatu "Opusc walke"). Podczas walki Boddosh atakuje nakladajac 10 sekundowego stuna na tanka. Stun uniemozliwia ruch, atakowanie i leczenie sie - szczegolnie grozne podczas walki z Boddoshem i Wojownikami Agrizy rownoczesnie. Po rzuceniu stuna Boddosh zaczyna natychmiastowo atakowac nastepna osobe w kolejce agro. Gdy Boddosh ma ponizej 10% hp moze zaczac uciekac, rzucajac co okolo 5 sekund slabe aoe.

Negocjator Zurhidonu
Zasadniczo najtrudniejszy boss w instancji. Walka z nim zaczyna sie gdy zabije sie 4 pomocnikow rozstawionych w namiotach po bokach sali. Uwaga: po zabiciu 4 pomocnika boss pojawia sie kolo osoby ktora go zabila. Po pojawieniu sie boss wskrzesza pomocnikow i zaczyna sie walka. Podczas walki z bosem Negocjator bedzie sie leczyl wysysajac hp z pomocnikow - jak pomocnikom hp sie skonczy to jest koniec walki. Sam boss zadaje male obrazenia jednak pomocnicy potrafia niezle walnac swoim aoe o zasiegu okolo polowy sali i sile albo okolo 6-8k albo 20% hp osoby ktora dostaje (nie sprawdzone!! lepiej przygotowac sie na 20%). Gdy pomocnicy zaczynaja castowac swoje aoe (co jest widoczne jako fioletowa chmurka wokol rak pomocnikow) jest okolo 5 sekund na przebiegniecie na odleglosc ponad polowy sali - mozliwe ale raczej rzadko sie udaje. Zeby nie dopuscic do rzucenia aoe (albo przynajmniej zeby zmniejszyc skutki jego dzialania) mozna przewracac pomocnikow roznymi skilami poszczegolnych klas:
Wojownik:
- Atak z zaskoczenia (o ile dobrze widzialam to przewraca wszystkich na drodze wojownika - przed uzyciem mozna zaznaczac najdalszego i celowac jak najwieksza ilosc)
Zwiadowca:
- Lasso
Rycerz:
- Okowy swiatlosci
- Szarza
Mag:
- Blyskawica
Straznik:
- Ograniczenie ruchu
- Wygnanie
Druid:
- Przewoodnictwo Duchowe - przewraca 1 pomocnika na 30 sekund (tak jak cooldown - widac kiedy wstanie; sprawdzone gdy skill byl rozwiniety na +50 przy innym rozwinieciu moze byc krotszy czas)
Te skille dzialaja na 100% - mozliwe ze istnieja jeszcze jakies ktorych tutaj nie wymienilam. W zasadzie mozna w ten sposob utrzymac pomocnikow caly czas na ziemi. Dodatkowo zaleca sie utrzymywac 3 pomocnikow w jednym kacie sali a ostatniego w przeciwleglym - dzieki temu tank w razie czego dostanie tylko od 1 pomocnika a nie od wszystkich czterech (gorzej maja ci ktorzy utrzymuja trojke). Zycie ubywa obecnie wszystkim 4 pomocnikom naraz jednak nie zmienia to ogolnego czasu trwania walki (kiedys hp ubywalo im po kolei) a samych pomocnikow nie da sie bic.
Sam Negocjator rzuca dodatkowo debufy:
- strach - 5 sekund losowego biegania
- inkantacja eksplozji - po 15 sekundach wszyscy w malym zasiegu (chyba 50) obrywaja po okolo 1-2k
- stun uniemozliwiajacy uzywanie skili - 15 sekundowy, szczegolnie grozny bo z reguly dostajemy go zaraz po aoe pomocnikow co uniemozliwia leczenie
Gdy uda nam sie pokonac Negocjatora zostajemy sami w sali z dwoma niewolnikami. Zeby dostac dropy nalezy pogadac tylko z niewolnikiem po prawej i otworzyc skrzynke w namiocie za nimi. Uwaga: pogadanie z niewolnikiem po lewej spowoduje wybuch skrzynki przy otwieraniu! Dodatkowo nalezy uwazac aby podczas gadania z niewolnikami nie miec na sobie inkantacji eksplozji - jesli sie skonczy i wybuchnie przy niewolniku zanim dowiemy sie jak otworzyc skrzynke niewolnik dednie i pozegnamy sie z nagroda.

Gorn,Ordig,Masso
Trojka dosc slabych bosow (poziom okolo bosow z Kaplicy Paspera). Kazdy z nich ma teoretyczna funkcje w trio:
Gorn - heal
Masso - "dps"
Ordig - debuffer
(moglam pomylic Masso i Ordiga)
Zasadniczo walka przebiega na zasadzie full dps. Jesli sa niedomiary w dps'ach to zaleca sie najpierw zabijac Gorna zeby nie leczyl calej trojki. Debufujacy boss rzuca spowolnienie do 5% predkosci ruchu i o ile pamietam cos co spowalnia castowanie - nieznaczne wiec zasadniczo te debufy sa niegrozne.
Normalnie dropy dostajemy tylko z ostatniego z trojki bosow ktory zginie (z kazdego dropi to samo jesli chodzi o fioletowe itemki jednak mozna bic w okreslonej kolejnosci liczac np na konkretna karte potwora). Zeby dostac dropy z wiecej niz 1 bosa nalezy tak bic, aby zostawic kazdemu dokladnie taka ilosc hp zeby jedna wyznaczona osoba mogla zabic wszystkich bosow za pomoca 1 ataku aoe. Ilu uda sie zabic rownoczesnie z tylu beda dropy.
Tu jest dodatkowy szczegol: zabijanie wiecej niz 1 bosa naraz pozwala omijac Negocjatora - kazdy z bosow jest naliczany osobno do odblokowania Ugudy. (*)

Uguda Czerwony Grzmot
Zeby dostac sie do sali bosa nalezy zabic 3 bosow wczesniej (Boddosha, Negocjatora i trojke Ordig/Gorn/Masso) chociaz sa pewne odstepstwa od tej reguly (patrz: opis Gorn,Ordig,Masso). Walka zaczyna sie gdy zabijemy stojacych w sali Generalow Agrizy i dzieli sie na 2 etapy:
etap 1: slabsza wersja Ugudy (slaba jak 1 boss Kaplicy Paspera) - full dps
etap 2:
w jakies 5-10 sekund po zabiciu Uguda podnosi sie za pomoca czaru Zurhidonu i zaczyna atakowac ponownie - uwaga dla pt: badzcie na to przygotowani a nie rozbiegajcie sie w poszukiwaniu dropu. Podczas walki boss uzywa Ataku z zaskoczenia na losowych osobach z pt. Dodatkowo ma 2 aoe o malym zasiegu.
W sali beda tez pojawiac sie czerwone kulki bijace regularnie po okolo 500 hp co 2 sekundy przez 20 sekund - najlepiej z nich wychodzic zeby nie dokladac pracy healowi.

Tutorial by Belldandy
d/wd 70/54
serwer: Perun
gildia: SilesiaInferior

wparcie teoretyczne: "Wytlumacz, wskaz, podpowiedz..."

(*) - w chwili pisania tej taktyki była to prawda, obecnie tzn. za Chaptera V chyba już poprawiono ten błąd - niesprawdzone

Ostatnio edytowany przez Belldandy (2013-01-05 02:47:34)


Perun
Druidka/Strażniczka/Zwiadowca 77/61/29

Niech szczęście będzie z wami wszystkimi

Offline

 
Forum prywatne Anny Marii

Minecraft PC

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.hotels-world.pl Hotely Casarano Ciechocinek hotele spa zawór do baterii wrocław